ГОЛОВА АДМІНІСТРАЦІЇ В.С.ШМИГАНОВСЬКИЙ ПРОВІВ ЩОТИЖНЕВУ АПАРАТНУ НАРАДУ

Дата: 11.02.2019 14:06
Кількість переглядів: 499

Фото без опису11 лютого 2019 року, голова Яготинської районної державної адміністрації В.С.Шмигановський провів щотижневу апаратну нараду за участі голови Яготинської районної ради П.В.Гайдая, міського голови Н.М.Дзюби, першого заступника голови адміністрації Т.П.Сухенко, в.о. керівника апарату адміністрації Т.О.Орел, керівників територіальних відомств, структурних підрозділів адміністрації, громадських організацій та засобів масової інформації.

В рамках наради присутні розглянули питання, що стосувалися роботи  комунального некомерційного підприємства «Яготинська центральна районна лікарня» Яготинської районної ради, виконання судових рішень Яготинським РВ ДВС ГТУЮ у Київській області та проведення монетизації субсидій з 01.01.2019 року.

Як доповів т.в.о головного лікаря КНП «Яготинська центральна районна лікарня П.М.Гавриленко за кошти бюджету розвитку проводиться реконструкція стерилізаційного відділення, а саме: виготовлено проектно-кошторисну документацію на суму 180000,00 грн., укладено договір на авторський нагляд за будівництвом на суму 18000,00 грн., наразі проводяться підготовчі роботи.

Також виділено кошти на придбання промислової пральної машини на 50 кг на суму 179920,00 грн.

Аналізуючи роботу закладу охорони здоров’я, голова адміністрації  В.С.Шмигановський вкотре акцентував увагу на ввічливому ставленні медичного персоналу до пацієнтів. Адже за словами, Василя Степановича перебуваючи з робочими візитами в населених пунктах району, до нього неодноразово зверталися жителі сіл щодо зверхнього ставлення лікарів до громадян.

  Варто відмітити, що протягом останнього року на медичні заклади району виділяються не малі кошти. Проводяться роботи із оновлення медичного обладнання, реалізуються заходи з енергозбереження (заміна вікон, дверей), забезпечуються капітальні ремонти в фельдшерських пунктів та амбулаторій.

Начальник  Яготинського РВ ДВС ГТУЮ у Київській області О.І.Жовтун, в своєму виступі зазначила, що протягом  2018 року на примусовому виконання перебувало 3 221 виконавчий  документ  на  40 947 246 грн.,  завершено  1 900 виконавчих  проваджень, що в відсотковому еквіваленті становить (59%), середній показник роботи відділів УДВС ГТУЮ (54,4%) на суму 15 586 470 грн., (38%)   середній показник по області( 34,8%) в тому числі фактично виконано 1111 виконавчих проваджень (58,5%) на суму 2 651 046 грн. (17%) середній показник по області (12,7%).      

Стягнуто виконавчого збору на загальну суму 312 722 грн., та перераховано до державного бюджету.

Стягнуто витрат на проведення виконавчих дій  на загальну суму 158 812 грн.

Відносно стану виконання виконавчих документів про стягнення на користь держави за рішеннями судів та інших органів:

Бюджет: підлягало 1302 виконавчих проваджень   на  суму  3 192 368 грн.,   завершено  1007 виконавчих проваджень  на  суму  1 255 069грн., в тому числі фактично  617 ВП на суму 495 434 грн.

Станом на 31.01.2019 на виконанні перебувало 95 виконавчих проваджень  щодо стягнення заборгованості перед бюджетом зі сплати ЄСВ на суму 2 211 118 грн, більшість  податкових вимог надійшли на примусове виконання протягом грудня –січня 2019. Найбільшими боржниками є юридичні особи:

-ПАТ «Яготинський рибгосп»- 755 600 грн., залишок боргу враховуючи попередні стягнення 265 936грн, в тому числі вилученіз з каси магазину 23 050грн.

-ПАТ «Яготинський завод продтоварів» 510 350 грн. в судовому порядку оскаржується проведений опис майна.

-ТОВ «Яготинський хліб» 25 679грн. сплачено в повному обсязі 07.02.2019

При проведенні виконавчих дій встановлено, що значна частина боржників які  в свій час  були зареєстрованими як ФОП  вже  тривалий термін не проживають за вказаними адресами або  є померлими, відповідно при підтвердженні запиту відділом ДРАЦС виконавче провадження закривається на підставі п.3 ст.39 «Про виконавче провадження». Щодо працевлаштованих направляються постанови на бухгалтерію підприємства для відрахування із заробітної плати, також перевіряється майновий стан боржників, наявність відкритих рахунків та  зареєстрованого майна.

Начальник управління соціального захисту Г.В.Величко доповіла про проведення монетизації субсидій в районі.

Так, монетизація відбуватиметься у три етапи:

• на І етапі (з 01.01.2019) дія механізму поширюватиметься на громадян, які будуть звертатися за субсидією з новим пакетом документів.

• на ІІ етапі (з 01.05.2019) планується охопити громадян, яким буде призначено субсидію на неопалювальний період 2019 року, а також долучити одержувачів пільг.

• на ІІІ етапі (з 01.10.2019) очікується повний перехід до надання пільг та субсидій у грошовій формі.

Слід зазначити, що призначення житлової субсидії за зверненнями від 1 січня 2019 року відбуватиметься за умови надання контактного номеру мобільного телефону, за яким в АТ «Ощадбанк» буде закріплено персональний обліковий запис одержувача субсидії. Людям не потрібно буде йти в банк, щоб відкривати рахунок. Це буде робити «Ощадбанк» автоматично після подачі заявки на отримання субсидії до управління соціального захисту. Важливо, що за одним мобільним номером телефону можна закріпити лише один обліковий запис у банку.

Наразі  в управлінні в тестовому режимі призначено 5 справ по монетизації, реєстр одержувачів житлової субсидії відправлений для опрацювання на ІОЦ Мінсоцполітики – очікується відповідь для подальшої обробки реєстрів.

За підсумками наради голова адміністрації В.С.Шмигановський надав ряд доручень керівникам структурних підрозділів адміністрації.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування