Громадська приймальня

Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом

Яготинської районної державної адміністрації 

(м. Яготин, вул. Незалежності, 110)

№зп

Прізвище, ініціали керівника, який веде прийом

Дні прийому

Посада керівника, який веде прийом

Години прийому

1

Кудрявський О.М.

Середа

голова адміністрації

09.00 – 13.00

2.

Васільєв О.В.

Четвер

перший заступник голови адміністрації

09.00 – 13.00

3 Гелевера В.В.

П’ятниця

 керівник апарату адміністрації

09.00 – 13.00

4.

субота

за окремим графіком

 

08.00 – 13.00

 

       

Жінки, яким присвоєно звання «Мати-героїня», інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України, учасники АТО приймаються позачергово.

 

Форма для подання електронних звернень громадян до

Яготинської районної державної адміністрації

Установа

Яготинська районна державна адміністрація

07700, вул. Незалежності, 110,

м.Яготин, Київська область

Електронне звернення*

       Індивідуальне           Колективне

(Необхідне відмітити)

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Місце проживання громадянина (заявника)

 

Вид звернення:

Пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга,** прохання чи вимога  (Необхідне відмітити)

 

Зміст звернення

(Суть порушеного питання, зауваження, заяви, скарги, прохання чи вимоги).

Дата подачі електронного звернення

 

 

Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:

Електронна поштова адреса, або відомості про інші засоби зв’язку із заявником (контактний номер телефону)

(Вказати e-mail)

Підпис заявника (у разі наявності електронного цифрового підпису)

 

 

*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями

** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування