ЩОТИЖНЕВА АПАРАТНА НАРАДА ПРИ ГОЛОВІ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ В.С.ШМИГАНОВСЬКОМУ
Під керівництвом голови районної державної адміністрації В.С.Шмигановського, 26 листопада 2018 року, відбулася щотижнева апаратна нарада за участю першого заступника голови райдержадміністрації Т.П.Сухенко, заступника голови райдержадміністрації В.М.Гончара, керівника апарату адміністрації В.Б.Шишко, радників голови адміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівників територіальних відомств.
В рамках наради присутні розглянули питання, що стосувалися проведення ремонтних робіт пішохідного моста над залізничними коліями, що сполучає вулиці Вокзальна та Привокзальна, про вимоги Закону України «Про житлово комунальні послуги»; підведення підсумків галузей сільськогосподарського виробництва району за 2018 рік та роботу управління щодо призначення пенсій в Яготинському районі;
Про проведення ремонтних робіт пішохідного моста над залізничними коліями, що сполучає вулиці Вокзальна та Привокзальна, доповіла міський голова Н.М.Дзюба, яка у своєму виступі зазначила наступне. З метою вирішення питання покращення технічного стану пішохідного моста, Яготинською міською радою було прийнято рішення № 1309-32-VII від 06.03.2018 «Про безоплатне прийняття в комунальну власність територіальної громади міста Яготин пішохідного мосту, який належав ДП «Яготинський цукровий завод» та перебував на балансі Асоціації ОСББ «Ковчег»».
На замовлення КП «Комунальник» у червні 2018 року ДП «Державний науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДПІ») виконало послуги по обстеженню пішохідного мосту через залізницю в місті Яготині Київської області (ДК 021:2015-71631450 - 9 - Послуги з технічного огляду мостів). Проведення обстеження було зумовлено необхідністю визначення фактичного стану мосту після тривалої експлуатації.
Станом на 05.09.2018 пішохідний міст експлуатувався з обмеженням по одному з прогонів зі сторони вул. Вокзальна.
Враховуючи технічний стан мосту та з метою недопущення травмування пішоходів, Яготинською міською радою прийнято рішення № 1611-38-VII від 06 вересня 2018 «Про заборону руху пішохідним мостом над залізничними коліями в м. Яготині Київської області».
02 липня 2018 року укладено Договір між комунальним підприємством Яготинської міської ради «Комунальник» та приватним підприємством «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ» на розроблення проектної документації з «Капітального ремонту пішохідного мосту через залізницю в м. Яготин Київської області» (ДК 021:2015-71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні роботи).
На даний час проектна документація «Капітальний ремонт пішохідного мосту через залізницю в м. Яготин Київської області» виготовлена та пройшла експертизу. Проектом передбачено виконання робіт у два етапи.
09 листопада 2018 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано оголошення № UA-2018-11-09-002132-c про проведення відкритих торгів на закупівлю: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи.
Начальник відділу містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства адміністраці Г.О.Колозіна доповіла про про вимоги Закону України «Про житлово комунальні послуги» (доповідь додається).
Як доповів, в.о. начальника управління економіки та агропромислового розвитку, торгівлі та інвестицій П.А.Іваніщенко, на даний час польові роботи знаходяться на завершальному етапі. Зокрема триває підготовка ґрунту під урожай 2019р., продовжуємо збирати кукурудзу. Станом на 20.11.2018р. дана культура не зібрана на площі 3,1тис. га (близько 19% від посіяного). Причиною затримки в збиранні є недостатня потужність елеваторів, складів, сушок. Деякі товаровиробники прийняли рішення використати для зберігання збіжжя спеціальні зернові рукави.
Фактично, на даний час, валовий збір лише однієї із зернових культур – кукурудзи, склав 165 тис. тонн при урожайності 94ц/га. Згідно даних оперативної звітності найвищих показників урожайності кукурудзи досягли ТОВ «Яготинський райагротехсервіс» - 130ц/га, ТОВ «Урожай Плюс» - 125ц/га, ТОВ «Причиське» - 124ц/га.
Сільськогосподарські підприємства, які займаються тваринництвом перевели поголів’я на зимово – стійлове утримання. На зиму в достатній мірі заготовлено сіна, сінажу, силосу та концентратів.
Станом на 01.11.2018р. господарствами утримується:
- великої рогатої худоби – 3051гол.;
-
- в т. ч. корів – 1345гол.;
-
- свиней – 23022гол.;
- птиці – близько 15тис. гол.
Валовий надій молока склав 5719т, при середньому надої від 1 голови 4081кг, що на 204кг більше у порівнянні з минулим роком. За 10 місяців 2018р. реалізовано 4188т м’яса (на 1086т більше проти аналогічного періоду 2018р.).
Протягом січня – жовтня 2018 року сільськогосподарськими підприємствами вироблено валової продукції в порівняльних цінах 2010р. на суму 391,5 тис. грн., що на 154 млн. більше проти минулого року. До бюджету всіх рівнів сплачено 118,5млн. грн. податків та зборів.
В господарствах всіх організаційно – правових форм працює близько тисячі найманих працівників та 100 членів фермерських господарств. Середня заробітна плата склала 7тис. грн.
Про роботу Яготинського відділення Переяслав-Хмельницького ОУПФУ Київської області щодо призначення пенсій в Яготинському районі, доповіла начальник Яготинського відділу обслуговування громадян Ж.А.Нескорожена. За 10 місяців 2018 року спеціалістами Яготинського відділення Переяслав-Хмельницького ОУПФУ Київської області було прийнято 5781 громадян з них:
- 1036 – звернулись за призначенням (316) та перерахунком (720);
- 900 – надано консультацій з питань пенсійного забезпечення;
- 1650 – звернення щодо надання відомостей про них у базі даних СПОВ;
- 570- видано довідок про розмір пенсії та перебування на обліку;
- 8 – звернень за призначенням пенсії за особливі заслуги;
- 9 – комплектів документів на Комісію при ГУ з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що дають право на призначення пенсій на пільгових умовах або вислугу років;
- 492 – прийнято документів на виплату допомоги на поховання;
- 162 – прийнято документів на виплату недоотриманої пенсії;
- 60- прийнято довідок з навчальних закладів для продовження виплати пенсії по втраті годувальника;
- 445 - прийнято анкет для замовлення пенсійних посвідчень;
- 20 - прийнято заяв для виготовлення ЕПП;
- 24- прийнято заяв на поповнення виплати пенсії внутрішньо переміщеним особам;
- 94- запитів пенсійних справ;
- 14- зустрічей з військовослужбовцями, які брали участь в АТО;
- 150- запитів до підприємств, установ, організацій про підтвердження заробітної плати та страхового стажу;
- 84- звернень, щодо зміни способу виплати.
По завершенню апаратної наради головою райдержадміністрації було надано ряд рекомендацій та доручень керівникам структурних підрозділів та організацій району та звернуто увагу на їх повноваження, які покладені на них відповідно до чинного законодавства.