Голова адміністрації В.С.Шмигановський провів щотижневу апаратну нараду

Дата: 28.01.2019 17:05
Кількість переглядів: 834

Фото без опису28 січня 2019 року, голова Яготинської районної державної адміністрації В.С.Шмигановський провів щотижневу апаратну нараду за участі голови Яготинської районної ради П.В.Гайдая, міського голови Н.М.Дзюби, першого заступника голови адміністрації Т.П.Сухенко, в.о. керівника апарату адміністрації Т.О.Орел, керівників територіальних відомств, структурних підрозділів адміністрації, громадських організацій та засобів масової інформації.

Начальник управління Державної казначейської служби України в Яготинському районі М.Ф.Шаврицький доповів про роботу управління Державної казначейської служби України в Яготинському районі.

Штатна чисельнiсть Управлiння  Державної казначейської служби України в Яготинському районі Київської області становить 15,5 чоловік.

Станом на 01.01.2019 загальна кількість клієнтів, які обслуговуються  в Управлінні Казначейства, становить 65 установ. З них клієнтів державного бюджету – 10 установ,  місцевих бюджетів - 31 установа, 15 одержувачів та інших клієнтів - 9 установ.

         Під час проведення  інвентаризації станом на 01.11.2018 року в  програмному забезпеченні АС «Є-Казна» встановлено, що розпорядникам та одержувачам коштів державного і місцевих бюджетів та іншим клієнтам відкрито  12154 аналітичних рахунків.

Протягом звітного періоду Управління Казначейства здійснювало перевірку реєстраційних карток розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів) та змін до них, перевіряло на повноту заповнення, належного оформлення, відповідність установчому документу та відомостям (виписці або витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, отриманим Управлянням Казначейства в електронній формі у порядку, встановленому законодавством.    

У 2018 році Управлінням  Казначейства проводилася перевірка мережі та змін до неї на відповідність встановленим вимогам.

Станом на 01 січня 2019 року в Управлінні Казначейства обліковується 46 установ місцевого бюджету, з них: головних розпорядників – 25 (у т.ч. 18 сільських рад), розпорядників третього ступеня - 6 одержувачів – 15. Установ, які отримують кошти з Державного бюджету 10, з них: розпорядників другого ступеня - 1 та третього ступеня – 9.

В 2018 році було опрацьовано кошторисів та змін до них на загальну суму понад 962 млн. грн. в тому числі по державному бюджету на 270 мл.грн. та по місцевому бюджету на 692 млн. грн.

         Протягом  2018 року до Управління Казначейства надійшло та опрацьовано 254  висновки від органів ДФС у Київській області про повернення платниками податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та 36 заяв від юридичних та фізичних осіб про повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів.

         Протягом  2018 року розпорядникам та одержувачам державного та місцевих бюджетів проведено касових видатків на загальну суму 620,8 млн. грн.

         Касові видатки по державному бюджету становлять  121,5 млн. грн. з них  по загальному фонду  107,9 млн. грн. та  по спеціальному фонду 13,6 млн.  грн.

         Касові видатки по місцевому бюджету становлять 475,3 млн. грн. з них  по загальному фонду 444,8 млн. грн. та по спеціальному фонду 30,5 млн. грн.

Касові видатки по обласному бюджету склали 24,0 млн грн..

Протягом  2018 року працівниками Управління Казначейства складено    35 попереджень про неналежне виконання бюджетного законодавства. При виконанні місцевих бюджетів  27 попереджень, при виконанні державного бюджету 8.

Протягом 2018 року Управлінням Казначейства проводилась робота по впровадженню електронного формату обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису для запровадження системи дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт казначейства – Казначейство».        

Станом на 01.01.2019 р. підключено 50  клієнтів, що дозволяє оптимізувати витрати на підтримку цього процесу завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації. Укладено договори на розрахункове обслуговування через СДО «Клієнт казначейства – Казначейство» та надано носії з програмним забезпеченням. Станом на 01.09.2018 в системі СДО «Клієнт казначейства-Казначейство»  реально  працює  36 установ. При зміні  посадових осіб, що мають право електронного підпису оперативно формуються заявки для відповідного корегування.

На завершення розгляду першого питання голова адміністрації В.С.Шмигановський звернувся до начальника управління Державної казначейської служби України з проханням налагодити співпрацю спеціалістів установи з головними бухгалтерами підприємств, установ організацій району.

Про експлуатаційне утримання автомобільних доріг на території міста та району в зимовий період, доповів завідувач сектору з питань цивільного захисту та інфраструктури адміністрації О.В.Головченко, зазначивши наступне. Автомобільні дороги загального користування та вулиці населених пунктів на території Яготинського району обслуговує 4 організації:

  • дорогу міжнародного значення М-03 «Київ-Харків», яка знаходиться на балансі Служби автомобільних доріг у Київській області - ДРП-4 філії «Київське ДЕУ» ДП «Київський облдорупр»;
  • дві дороги державного значення які знаходяться на балансі Служби автомобільних доріг у Київській області - філія «Згурівське рай ДУ»;
  • тридцять три місцеві-обласні та місцеві-районні дороги, які знаходяться на балансі Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації – генпідрядна організація ТОВ «Спецкомплектпостач», субпідрядна організація ТОВ «Дорожнє підприємство Магістраль»;
  • дороги комунальної власності Яготинської міської ради – КП «Комунальник».

Дороги в межах сільських населених пунктів в зимовий період розчищає техніка сільськогосподарських підприємств з якими укладено договори або усну домовленість головами виконавчих комітетів сільських рад.

         Всіма дорожніми організаціями району проводилась розчистка доріг під час зимового періоду з 14.11.2018 по 25.01.2019.

         У зв’язку з погіршенням погодних умов 23-24.01.2019 дорожніми службами району забезпечувалась розчистка доріг від снігових заметів та посипання від ожеледиці, а саме:

На балансі ДРП-4 філії «Київське ДЕУ» ДП «Київський облдорупр» є 7 одиниць техніки (КДМ - 2, КРАЗ - 2, навантажувачі - 2, грейдер – 1), в зазначений період на розчистку дороги міжнародного значення М-03 Київ-Харків залучалось 2 одиниці техніки (КРАЗ та КДМ), використано 150 т - ПСС, 600 л – ДП та 150  л – А-92. На даний час на балансі підприємства залишилось ПСС – 150 т, ДП – 0 л, А-92 – 0 л. Основною проблемою підприємства залишається питання не виплати заробітної плати працівникам, які не отримали кошти за грудень місяць, у зв’язку з цим працівники підприємства направили до  ДП «Київський облдорупр» колективне звернення, в якому говориться про те, що якщо протягом 10 днів їм не виплатять заробітну плату, то працівники будуть страйкувати, не зважаючи на погодні умови розчищати автомагістраль вони не будуть. Також ДП «Київський облдорупр» направив всім працівникам ДРП-4 філії «Київське ДЕУ» попередження про реорганізацію підприємства та звільнення робітників після двомісячного терміну, який припадає на 03.03.2019. Враховуючи дану ситуацію, в разі погіршення погодних умов після зазначеного терміну, автомагістраль не буде кому обслуговувати, що призведе до виникнення надзвичайної ситуації та ускладнення дорожнього руху.

В свою чергу повідомляємо. Що за інформацією наданою керівником ДРП-4 філії «Київське ДЕУ», забезпечення підприємства паливом є досить мізерним, оскільки воно проводиться лише в разі сильного снігопаду, в інші дні паливно-мастильні матеріали не завозяться, тому працівники не можуть працювати на достатньому рівні. Про те незважаючи на вищенаведену проблему працівники ДРП-4 філії «Київське ДЕУ» сумлінно виконують покладені на них обов’язки, автомагістраль в обох напрямках добре прочищена від снігу та посипана ПСС що не призводить до виникнення значної ожеледиці на дорозі.

Філія «Згурівське рай ДУ» має готові до роботи 5 одиниць техніки (КДМ – 3, КРАЗ-1,Т-150 – 1), в зазначений період використовувалось 4 одиниці техніки (КРАЗ, 2 КДМ з навантажувачем, грейдер), використано ПСС – 12 т, ДП – 180 л, А-92 – 60 л, на даний час на балансі підприємства залишається ПСС – 40 т, ДП – 280 л, А-92 – 0 л.

Субпідрядна організація по обслуговуванню доріг загального користування місцевого значення ТОВ «Дорожнє підприємство Магістраль» залучала 5 одиниць техніки та навантажувач, використано ПСС – 192 т, ДП – 1200 л, на балансі підприємства залишилось ПСС – 670 т, ДП – 1500 л, А-92 – 500 л, також очікується поставка 138 т солі.

На балансі КП «Комунальник» знаходиться 8 одиниць техніки (Трактор ЮМЗ – 2 од., ЗІЛ 131, УРАЛ 557 з РУМ, Екскаватор ЕО2621, Трактор МТЗ 82.1 – 2 од., МАЗ 4381 з піскорозкидачем), для розчистки комунальних доріг на території міста Яготин залучалось 8 одиниць техніки, використано ПСС – 20 т , паливно-мастильних матеріалів – 660 л, залишилось ПСС – 278 т, паливно-мастильні матеріали закуповуються при необхідності. Протяжність комунальних доріг в місті 164 км з них розчищено 138 км, про те продовжують чистити й на даний час. Також розчищаються та посипаються ПСС тротуари протяжністю 16 км які прилягають до вул. Незалежності, Шевченка, Вокзальна, Пирятинська та провулку Довженка, тротуари розчищені всі.

ДиректорЯготинської районної філії Київського обласного центру зайнятості О.О.Рибак доповіла про зміни порядку реєстрації  безробітних Яготинською філією центру зайнятості.

            1 січня 2019 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України №792 «Про Порядок реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу». Згідно з прийнятою постановою Кабміну, з початку року вводиться інститут кар’єрного радника, а також вводиться в роботі служби зайнятості профілювання безробітних та шукачів роботи, ведення індивідуальних планів надання послуг і працевлаштування.

         Кар’єрний радник — це співробітник центру зайнятості, який безпосередньо працює з клієнтом. Він забезпечує організацію надання послуг особам, які шукають роботу, та зареєстрованим безробітним, здійснює їх супровід з метою їх повернення на ринок праці.

Такий фахівець працює з кожним клієнтом окремо. Він бачить перешкоди, що стоять перед людиною, яка шукає роботу, допоможе їх подолати в процесі працевлаштування. Кар’єрний радник проводить поглиблене профілювання безробітного. За результатами цього профілювання складається індивідуальний план працевлаштування (для тих, хто має статус безробітного) або ж послуг (для по шукачів роботи). Як зазначається, такий план буде спільною програмою дій кар'єрного радника та зареєстрованого безробітного, що міститиме спільні зобов'язання обох сторін щодо пошуку роботи та забезпечуватиме індивідуальний супровід і організацію надання послуг.

 Показник якості роботи кар’єрного радника – кінцеве працевлаштування клієнта.

Для більш якісного надання послуг клієнтам служби зайнятості впроваджується електронний кабінет роботодавця, електронний кабінет шукача роботи. Для цього потрібно зайти на сайт dcz.gov.ua та зареєструватися, ви зможете мати  доступ до  нашої  бази з вакансіями по всій Україні, бази резюме безробітних.

Щоб допомогти учнівській молоді у визначенні своєї майбутньої професійної діяльності служба зайнятості презентувала нову профорієнтаційну платформу «Моя професія: консультаційна мережа». Тут можна безкоштовно пройти он-лайн тестування, отримати кваліфіковану консультацію по результатах тестів та індивідуальні поради

За допомогою цього онлайн-сервісу будь-якому зареєстрованому користувачеві, починаючи з 14 років, можна безкоштовно пройти тестування, яке допоможе визначитись з вибором професії чи сфери діяльності

Зареєструватися для користування профорієнтаційною платформою «Моя професія: консультаційна мережа» можна на сайті Державної служби зайнятості за адресою: www.dcz.gov.ua (закладка «Пройти тестування») або за посиланням www.myprofession.com.ua.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування