Про роботу центрів обслуговування клієнтів Переяслав-Хмельницьким відділенням АТ "Київоблгаз" під час карантину

Дата: 09.11.2020 09:19
Кількість переглядів: 341

Переяслав-Хмельницьке відділення АТ "Київоблгаз" (зона обслуговування м. Яготин та Яготинський район) доводить до вашого відома інформацію про те, що у зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Київській області, з метою запобігання та поширення хвороби COVID-19, з 04 листопада 2020 року Центри обслуговування клієнтів та абонентські відділи переходять на дистанційне обслуговування. Такий порядок роботи встановлений на найближчий місяць і може коригуватися в залежності від ситуації.

Клієнти АТ "Київоблгаз" мають можливість передавати показники, зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті 104.UA або через VIBER "7104ua" та  TELEGRAM (ЧАТ-БОТИ), а також за телефонами:

Контакт-центрів:

(044)36-46-104, (067)44-49-104;

Абонвідділів:

(04575)2-20-23, (04575)2-19-70, (095)451-45-23;

Єдине вікно (щодо питань реєстрації г/п та проєктно-технічної документації каб. №9):

(04575)5-45-71

Питання відновлення газопостачання - (04575)5-43-56.

За інформацією Переяслав-Хмельницького відділення АТ "Київоблгаз"


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування