Про роботу центрів обслуговування клієнтів Переяслав-Хмельницьким відділенням АТ "Київоблгаз" під час карантину
Переяслав-Хмельницьке відділення АТ "Київоблгаз" (зона обслуговування м. Яготин та Яготинський район) доводить до вашого відома інформацію про те, що у зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Київській області, з метою запобігання та поширення хвороби COVID-19, з 04 листопада 2020 року Центри обслуговування клієнтів та абонентські відділи переходять на дистанційне обслуговування. Такий порядок роботи встановлений на найближчий місяць і може коригуватися в залежності від ситуації.
Клієнти АТ "Київоблгаз" мають можливість передавати показники, зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті 104.UA або через VIBER "7104ua" та TELEGRAM (ЧАТ-БОТИ), а також за телефонами:
Контакт-центрів:
(044)36-46-104, (067)44-49-104;
Абонвідділів:
(04575)2-20-23, (04575)2-19-70, (095)451-45-23;
Єдине вікно (щодо питань реєстрації г/п та проєктно-технічної документації каб. №9):
(04575)5-45-71
Питання відновлення газопостачання - (04575)5-43-56.
За інформацією Переяслав-Хмельницького відділення АТ "Київоблгаз"