Онлайн сервіси ПФУ: безпечно і доступно
Пенсійний фонд України задля убезпечення населення в умовах карантину закликає максимально користуватись послугами дистанційно.
Залишаючись вдома, Ви можете отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами.
З метою підвищення якості та оперативності обслуговування громадян Пенсійний фонд України запровадив широкий спектр електронних послуг.
Основою новітніх змін став модернізований Реєстр застрахованих осіб. На кожну застраховану особу (працівника, пенсіонера, отримувача соціальних допомог тощо) заведена персональна облікова картка, в якій накопичується інформація про заробітну плату, різні соціальні виплати, з яких сплачено страхові внески, страховий стаж, розмір пенсії тощо. Доступ до персональної облікової картки можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України: http://portal.pfu.gov.ua
На зазначеному порталі користувач може легко контролювати ситуацію зі сплати роботодавцем єдиного соціального внеску й у разі виявлення порушень звернутися до нього для вирішення питання. Пенсіонери ж мають можливість щомісячно звіряти дані щодо суми пенсії, яку отримують, здійснювати контроль за зміною призначеної пенсії (із урахуванням надбавок, підвищень, доплат) тощо.
Також функціонує Кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.
За потреби застраховані особи можуть звернутися із запитаннями або скаргами до фахівців Пенсійного фонду свого району або області й отримати відповідь на свою поштову або електронну адресу, замовити необхідні довідки й документи тощо.
Зі свого Особистого кабінету громадяни – користувачі вебпорталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати наступні електронні документи з QR-кодом з облікової картки РЗО:
• довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
• довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій;
• витяг із Реєстру застрахованих осіб;
• індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-7 та ОК-5);
• дані про трудовий та страховий стаж (Додаток 9);
• дані про нараховану заробітну плату (дохід, грошове забезпечення);
• дані про нараховану заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) в межах максимальної величини, яка враховується для розрахунку всіх соціальних виплат;
• дані про особливі умови праці;
• повідомлення про відкриття персональної електронної облікової картки застрахованої особи.
Перелічені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби тощо.
Електронний документ з QR-кодом, підписаний кваліфікованим електронним підписом Пенсійного фонду України, згідно з чиним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органі Пенсійного фонду України.
У чому переваги вебпорталу?
1. Ним можна користуватися, не виходячи з дому.
2. Заощаджує час, який не потрібно витрачати на відвідування установ Фонду.
3. Мінімізує ймовірність помилок при наданні пенсійних послуг, адже всі процеси автоматизовані.
4. Має високий рівень захисту інформації.
5. Категорії на вебпорталі прості та доступні для сприйняття.
6. Вебпортал – це дистанційний, а отже, безпечний спосіб отримання пенсійних послуг з огляду на те, що небезпека захворювання на COVID-19 ще не минула.
Покрокову інструкцію щодо користування вебпорталом ПФУ можна побачити ТУТ.
Пенсійна служба Київщини вкотре закликає – будьте мобільними! Скористайтесь перевагами сучасних послуг Пенсійного Фонду України уже зараз та заздалегідь дбайте про своє майбутнє.