ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ ТА ЗОВНІШНЬОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ).

Дата: 30.09.2020 12:21
Кількість переглядів: 1165

Фото без описуМоніторинг діяльності відділень стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання  в с.Капустинці будинок - «Доглянута старість» та с.Черняхівка.

Управління соціального захисту населення Яготинської районної державної адміністрації повідомляє:

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», Положення про Яготинський районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в новій редакції, затвердженого рішенням сесії Яготинської районної ради від 22.03.2016 № 110-06-VII, листа департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації від 07.09.2020 № 6944/02-04.1, з метою недопущення порушення прав людини та забезпечення якісного надання соціальних послуг в закладах і установах системи соціального захисту населення, розпорядженням № 232 Яготинської районної державної адміністрації від 17.09.2020 р. затверджено склад комісії та план заходів щодо  проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг.

При Яготинському районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соц. послуг) діє два стаціонарних відділення в с. Капустинці і в с. Черняхівка розраховані на 45 ліжко-місць та повністю задовольняють потребу регіону. Відділення стаціонарного догляду розміщені у реконструйованих та капітально відремонтованих будівлях, вікна металопластикові,  обладнані каналізаційні, водопровідні та опалювальні системи, забезпечені необхідним обладнанням, меблями, інвентарем, побутовою технікою, відповідають санітарним вимогам, розташовані у місцях із зручним транспортним сполученням, біля будівель є паркувальні майданчики, пандуси для забезпечення безперешкодного пересування осіб з обмеженими можливостями у  відділеннях, інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети тощо з якими відвідувачі та мешканці можуть ознайомитись самостійно. Проводиться системна робота по покращенню умов проживання підопічних у відділенні. Проведено поточний  та косметичний ремонт  жилих кімнат, коридору. Проведено технічне обслуговування протипожежної сигналізації,  опалювальних систем, внутрішньої електромережі, димовентеляційних каналів, засобів сигналізації і захисту, замінено сантехніку та лічильник. Приміщення забезпечені безперебійним гарячим і холодним водопостачанням, освітленням, газовим опаленням. В жилих кімнатах дотримується постійний температурний режим. В 2020 році для потреб відділеннь було придбано: холодильник, велосипед, газонокосарку, пилосмок, господарські товари (інвентар садовий), будівельні матеріали. Підопічні відділення забезпечені одягом, взуттям, засобами гігієни, ліками, спеціальними засобами пересування, працює радіо та кабельне телебачення. Працівники територіального центру  ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків.

Під час зовнішнього оцінювання було проведено опитування/анкетування отримувачів соціальних послуг та/або їх законних представників. В опитуванні взяли участь 40 отримувачів соціальних послуг, проводились бесіди/співбесіди з  працівниками відділень. Для проведення зовнішньої оцінки якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду застосовувалися показники якості соціальної послуги стаціонарного догляду, відповідно до додатку 4 Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності та здійснюються наступні заходи: спостереження за їх станом здоров’я,  допомога у самообслуговуванні, допомога в організації  надання реабілітаційних та медичних послуг, допомога у забезпеченні технічними засобами реабілітації (всі підопічні забезпечені  засобами реабілітації), навчання навичкам користування  ними, навчання навичкам самообслуговування, організація дозвілля. У відділеннях стаціонарного догляду обслуговування підопічних здійснюється за розпорядком дня, який відкорегований під ритм життя підопічних  із колективним проживанням. Наявний розпорядок дня, меню щоденне, меню потижневе. Здійснюється інформування  підопічних відділення стаціонарного догляду  щодо  можливості оскарження порушення їх прав та інтересів шляхом звернення  до керівництва  закладів соціальної сфери та керівництва органів державної влади та місцевого самоврядування району. Інформація з телефонами відповідних служб розміщена на інформаційному стенді у приміщенні відділення стаціонарного догляду. При поселенні у відділення стаціонарного догляду підопічним проводиться поглиблений медичний огляд, в подальшому сімейний лікар проводить медичний огляд підопічних та призначає необхідне лікування. При необхідності, за медичними показаннями, підопічні відділення стаціонарного догляду госпіталізуються у центральну районну лікарню або отримують підтримуюче лікування  безпосередньо у відділенні, про що свідчать записи у амбулаторних картах підопічних.

При проведенні зовнішньої оцінки соціальної послуги стаціонарного догляду використовувалися такі методи оцінки: опитування шляхом відвідування проживаючих у відділенні стаціонарного догляду з метою отримання відгуків стосовно організації послуги стаціонарного догляду, співбесіди, аналіз звернень. Проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За період проведення оцінки звернень та скарг не зареєстровано. У відділенні проживають особи з  інвалідністю, у кожного є індивідуальна програма реабілітації, відповідно до якої розроблений індивідуальний план реабілітації з контролем виконання заходів реабілітації. Відповідно до звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах ( згідно індивідуальних планів - 100 %). Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги стаціонарного догляду, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги. Своєчасно проводиться повторне (при потребі) визначення індивідуальних потреб. Згідно проведеного опитування, 100% опитаних підопічних задоволені рівнем надання соціальної послуги стаціонарного догляду, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі надання її порівняно з періодом, коли соціальна послуга стаціонарного догляду не наддавалась. Письмових скарг стосовно надання соціальної послуги стаціонарного догляду від підопічних не було.

Проаналізувавши результати опитування комісія з зовнішньої оцінки якості прийшла до висновку, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу надавачів соціальної послуги, задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті.Для покращення роботи відділеннь стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Яготинського районного територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) треба вжити низку заходів, спрямованих на удосконалення процесу обслуговування й підвищення контролю якості соціальних послуг:→ продовжувати підвищувати рівень кваліфікації працівників відділеннь; → продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями, які потребують стаціонарного догляду; → своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги стаціонарного догляду в частині їх перегляду; → активізувати роботу з благодійними фондами, приватними підприємцями у напрямку надання допомоги; → зміцнювати матеріально-технічну базу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування