ЩОТИЖНЕВА АПАРАТНА НАРАДА ПРИ ГОЛОВІ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ В.С.ШМИГАНОВСЬКОМУ

Дата: 02.01.2019 16:36
Кількість переглядів: 657

Фото без описуПід керівництвом голови Яготинської районної державної адміністрації В.С.Шмигановського, 2 січня 2019 року, відбулася щотижнева апаратна нарада за участю голови Яготинської районної ради П.В.Гайдая, першого заступника голови райдержадміністрації Т.П.Сухенко, заступника голови райдержадміністрації В.М.Гончара, керівників територіальних відомств та структурних підрозділів райдержадміністрації.

В рамках наради присутні розглянули питання, що стосувалися дотримання вимог законодавства при розробці і погодженні проектів будівництва, експлуатаційне утримання автомобільних доріг, тротуарів, під’їздів до прибудинкових територій у зимовий період на території міста та заслухали Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг адміністрації за 2018 рік.

Начальник відділу містобудування, архітектури, будівництва та житлово – комунального господарства адміністрації Г.О.Колозіна, зазначила наступне. Законодавство України висуває ряд вимог до порядку розробки та затвердження проектної документації на будівництво.

Так, закон України « Про регулювання містобудівної діяльності» (2012 р.) встановлює наступні вимоги:

  • ст. 6 – проектна документація для будівництва не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, утвореними такими органами.

Порядок погодження та затвердження проектів будівництва визначається Кабінетом Міністрів. (Постанова № 560 від 11.05.2011 – погоджують вищевказані, якщо вартість будівельних робіт коливається від 120 до 400 млн.грн.); Затверджує та погоджує проектну документацію замовник, результати експертизи – замовник, або проектувальник, якщо він є замовником експертизи.

  • ст. 4 – проектна документація на об’єкт будівництва, який передбачається будувати за кошти державного бюджету, місцевих бюджетів, коштів державних підприємств, установ та організацій в частині кошторисного розрахунку проходить експертизу, якщо вартість об’єкта перевищує 300 тис. грн.
  • ст. 7 Прикінцевих положень Закону висуває вимогу щодо проектування об’єктів, які передбачається будувати за кошти державного бюджету, місцевих бюджетів, коштів державних підприємств, установ та організацій. Такі проекти  розробляються під керівництвом або з обов’язковою участю архітектора, який має відповідний сертифікат (ГАП), при проектуванні конструктивних частин – інженера-будівельника з відповідним сертифікатом (ГІП). Якщо будівництво передбачається за рахунок коштів державного бюджету, місцевих бюджетів, коштів державних підприємств, установ та організацій, кошторисну частину повинен виконувати сертифікований інженер – кошторисник.

            В складі кошторисного розрахунку обов’язковий розрахунок кошторисної заробітної плати  (наказ Мінрегіобуду № 281 від 20.10.2016 р). В 2018 р. згідно листа Мінрегіонбуду № 7/15 – 1904 від 22.02.2018 кошторисна заробітна плата в залежності від умов виконання робіт коливається від 5500 грн. до 7800 грн.

         Голова виконавчого комітету Яготинської міської ради Н.М.Дзюба у своєму виступі зазначила, що загальна протяжність комунальних доріг, що обслуговує КП «Яготинської міської ради «Комунальник» становить 164 км автомобільних доріг.

Комуналальне підприємство забезпечує розчистку 166 вулиць та 70 провулків міста. Також розчищаються та просипаються піскосоляною сумішшю тротуари, протяжністю 16 км, які прилягають до вулиць: Незалежності, Шевченка, Вокзальна, Пирятинська, Довженка. Для проведення даних робіт КП «Комунальник» заготовлено  77 т піску, підготовані 8 од. техніки та при необхідності залучаються 22 штатні працівники.

На балансі КП «Яготинський ЖЕК» перебуває 74 багатоквартирних житлових будинки, площа прибудинкових територій яких складає 265000 кв.м, розчистці від снігу підлягає 39000 кв.м., це під’їздні шляхи та проходи до будинків.  Роботу по розчистці прибудинкових територій виконують 17 двірників та 1 трактор.

З метою своєчасного прибирання снігу та належного утримання вулиць, доріг, прибудинкових територій, місць масового відпочинку населення, а також ліквідації наслідків можливих надзвичайних ситуацій пов’язаних з сильними сніговими заметами рішенням виконкому  міської ради від 27 листопада 2018 року №166 «Про організацію робіт по розчищенню території міста від снігу» затверджено схему маршрутів транспортних засобів КП «Комунальник» при розчищення території міста від снігових заметів та затверджено заходи щодо ліквідації наслідків негоди.

Як доповіла, керівник  Центру надання адміністративних послуг І.В.Близнюк в період з січня по грудень 2018  року в Центрі надання адміністративних послуг Яготинської районної державної адміністрації було прийнято та оформлено 5240 звернень від громадян на отримання адміністративних послуг, з них:,

  1. адміністративних послуг Головного територіального управління юстиції у Київськії обл. – 9;
  2. адміністративних послуг відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру в Київській обл. – 4729;
  3. адміністративних  послуг на реєстрацію бізнесу – 104;
  4. адміністративних послуг на реєстрацію нерухомого майна – 382;
  5. надання дозволів – 16.

В листопаді 2018 року в ЦНАП було введено посаду держаного реєстратора.

Тому за листопад-грудень 2018 року працівниками Центру надання адміністративних послуг Яготинської РДА  прийнято та оформлено 817 реєстаційних справ та 415 долучень, із них:

а) реєстраційні справи, передані державним та приватними нотаріусами – 219 шт., долучень до реєстраційних справ – 326;

б) реєстраційні справи передані Яготинською міською радою – 511;

в) реєстраційні справи передані поштою – 87 шт., долучень до реєстраційних справ – 89 шт.

До районного бюджету за надані адміністративні послуги (державна реєстрація нерухомого майна та державна реєстрація бізнесу) надійшло 85948,20грн.

Начальник  Яготинського відділення Переяслав-Хмельницького відділу поліції Головного управління Національної поліції у Київській області А.О.Мединуця доповів, що протягом 31 грудня – 1 січня працівниками поліції проводилось патрулювання вулиць міста, зафіксовано два випадки сварок в компаніях. Наразі ситуація в районі стабільна та контрольована.

Голова адміністрації В.С.Шмигановський акцентував увагу присутніх на  збільшенні мінімальної заробітної плати та проведенні з 1 січня 2019 року монетизації субсидій, що буде проведена в декілька етапів.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування