Від платників Київщини на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надійшло 6 млрд. грн.

Дата: 18.10.2018 16:06
Кількість переглядів: 470

Фото без описуНадходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за січень-вересень 2018 рік складають 6 мільярдів гривень. Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

За його інформацією, цей показник на третину перевищує минулорічний: додатково забезпечено 1,4 мільярда гривень. Окремо начальник податкової служби регіону підкреслив, що заборгованість зі сплати ЄСВ у вересні скоротилась на 24,6 мільйона гривень.

«Своєчасне здійснення державою зобов’язань перед громадянами – виплата пенсій, заробітних плат, тощо – напряму залежить від наповнюваності соціальних фондів за рахунок єдиного внеску. У випадку  його несплати, у держави бракує коштів для належних виплат, а громадяни позбавлені соціального захисту», - зазначив Олексій Кавилін.

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями зі сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами, зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу).

Несплачений єдиний внесок призводить до втрати страхового стажу, необхідного для призначення пенсій у майбутньому, адже періоди роботи  зараховуються до страхового стажу лише за умови сплати страхових внесків у сумі не меншій, ніж мінімальний  страховий внесок.

Станом 01.10.2018 на території області зареєстровано 216 746 платників єдиного соціального внеску, з них 69 584 юридичних осіб та 147 162 фізичних осіб (на 01.10.2017 кількість зареєстрованих платників єдиного соціального внеску  становила 199 416 платників єдиного соціального внеску, з них 65 070 юридичних осіб та 134 346 фізичних осіб).

ГУ ДФС у Київській області

Доходи місцевих бюджетів Київської області зросли на 23%

За інформацією, наданою начальником ГУ ДФС у Київській області Олексієм Кавиліним, доходи місцевих бюджетів зросли на 23%. Так, у січні - вересні 2018 року від платників податків надійшло  8,6 млрд. грн., що на 1,6 млрд. грн. перевищує показник аналогічного періоду минулого року.  

Зокрема, очільник фіскальної служби області повідомив, що питому вагу у надходженнях до місцевих бюджетів традиційно має сплата податку на доходи фізичних осіб. Так, станом на 1 жовтня поточного року платники Київщини перерахували 5,5 мільярда гривень. При цьому, темп росту складає 125% до відповідного періоду 2017 року, що у гривневому еквіваленті дорівнює 1,1 млрд. грн. додаткових коштів.

Від плати за землю місцеві бюджети отримали 905 мільйонів гривень, що на 15 млн. грн. перевищує  показник січня – вересня минулого року.

На 30% або 279 млн. грн. збільшилася сума, перерахована представниками малого та середнього бізнесу, які за 9 місяців забезпечили до бюджетів 1,2 мільярда гривень єдиного податку.

ГУ ДФС у Київській області

У сфері державних закупівель податківці Київщини виявили 15 порушень

У поточному році за ініціативою оперативних підрозділів перевірено 15 фактів отримання бюджетних коштів з доведеного ГОУ ДФС України переліку підприємств замовників – переможців державних закупівель. За результатами проведених заходів встановлено 15 порушень. У кримінальних провадженнях даної категорії відшкодовано збитків на суму 2,9 млн. гривень.

За матеріалами оперативних працівників до ЄРДР внесено15 кримінальних проваджень відносно посадових осіб суб’єктів господарської діяльності, задіяних у сфері державних закупівель. Розпочато 3 кримінальні провадження за ст. 209 КК України за фактом легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

ГУ ДФС у Київській області

Відбулася розширена спільна нарада керівників ГУ ДФС у Київській області з органами місцевого самоврядування

Вчора, 17 жовтня, відбулася розширена спільна нарада керівників ГУ ДФС у Київській області з органами місцевого самоврядування Бориспільського, Переяслав-Хмельницького, Яготинського та Баришевського районів.

Участь у заході взяли голова Бориспільської РДА О. Туренко, голова міста Бориспіль А. Федорчук, заступник начальника О. Шапошникова, в.о. заступника начальника І. Ярошевська, начальник управління податків і зборів з фізичних осіб А. Топка, а також інші фахівці фіскальної служби регіону.

Ключові питання – це заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості, а також мобілізацію надходжень до місцевих бюджетів, у тому числі за рахунок погашення податкового боргу та боргу зі сплати єдиного соціального внеску. Крім цього, під час наради обговорювалися питання своєчасної сплати майнових податків, зокрема на нерухоме майно та землю. Окрему увагу було приділено змінам в організаційній структурі ГУ ДФС у Київській області, а також основним завданням та функціям. 

У ході заходу в.о. заступника начальника Ірина Ярошевська підкреслила, що фіскальна служба області відкрита до співпраці з органами місцевого самоврядування, працюючи спільно на засадах відкритості та прозорості, адже це є запорукою співпраці у напрямі наповнення місцевих бюджетів.  Окремо вона розповіла про зміни в організаційній структурі ГУ ДФС області, що відбувається в рамках децентралізації влади та реформування органів ДФС.

«Наразі ГУ ДФС у Київській області забезпечує реалізацію повноважень ДФС на території регіону. Триває процес  реформування, у ході якого на території області вже створено 8 управлінь ГУ ДФС у Київській області, до складу яких входить 26 ДПІ. Сама реорганізація не завдасть жодних незручностей мешканцям області. Навпаки – максимальне спрощення системи фіскальної служби позитивно впливає на рівень отримання послуг, що знаходяться у компетенції податкових органів», - зазначила Ірина Ярошевська.

У свою чергу голови селищних рад надали пропозицій щодо стягнення податкового боргу зі сплати земельного податку та податку на нерухоме майно.

ГУ ДФС у Київській області

На Київщині від виробників товарів підакцизної групи до бюджету надійшло 2,5 млн. грн.

За 9 місяців 2018 року надходження від виробників товарів підакцизної групи до бюджету склали у сумі 2,5 млн. грн., що на 33% більше за очікуваний показник. Так, від виробників пива надійшло 2,1  млн. грн., тютюну - 289 тис. грн., пального – 100 тис. грн., транспортних засобів – 65 тис. грн. Зокрема, лише за вересень 2018 року надходження до бюджету склали у сумі 527 тис. грн., з яких:

- пиво – 292,6 тис. грн.;

- тютюн – 212,4 тис. грн.;

- пальне – 22,3 тис. грн.;

При доведеному індикативному показнику 292,2 тис. грн., виконання становить 234 %.

Станом на 01.10.2018 року на території Київської області перебувають на обліку 13 виробників підакцизної продукції: 8 виробників пива,2 виробника палива, 1 виробник  моторних транспортних засобів та 2 виробника тютюнових виробів.

Сплата акцизного податку відбувається до місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів.

ГУ ДФС у Київській області

Скасування реєстрації книги обліку розрахункових операцій

Відповідно до п.9 глави 1 розд.IIІ Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547, скасування розрахункової книжки здійснюється одночасно зі скасуванням реєстрації книги обліку розрахункових операцій на окрему господарську одиницю або на реєстратор розрахункових операцій (РРО).

     Згідно з п. 1 глави 3 розд. II Порядку скасування книги ОРО на РРО здійснюється одночасно із скасуванням реєстрації РРО або за заявою суб’єкта господарювання (у разі викрадення, втрати, прийняття розпорядчого документа про те, що у випадку виходу з ладу РРО або відключення електроенергії проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту належного підключення резервного РРО або включення електроенергії, непридатності для використання).

Рішення про скасування реєстрації книги ОРО на РРО може бути прийнято керівником контролюючого органу за місцем реєстрації РРО або уповноваженою особою контролюючого органу, якщо порушено цілісність засобу контролю, встановленого на книгу ОРО на РРО, та/або виявлено факт опломбування книги ОРО на РРО підробленим засобом контролю або таким, номер якого не збігається з номером, зазначеним у реєстраційній заяві.

У разі прийняття рішення про скасування реєстрації книги ОРО на РРО посадова особа контролюючого органу не пізніше наступного робочого дня з дня виникнення підстав вносить відповідні дані до інформаційної системи ДФС та здійснює запис на титульній сторінці книги ОРО на РРО (у разі її наявності) щодо скасування реєстрації книги ОРО, який засвідчує своїм підписом та печаткою контролюючого органу.

Пунктом 10 глави 2 розд. III Порядку встановлено, що у разі порушення цілісності засобу контролю на розрахунковій книжці, виявлення факту опломбування розрахункової книжки підробленим засобом контролю або таким, номер якого не збігається з номером, що вказаний у реєстраційній заяві, така розрахункова книжка підлягає розпломбуванню, після чого керівник контролюючого органу приймає рішення про скасування її реєстрації.

У разі втрати розрахункової книжки суб’єкт господарювання зобов’язаний повідомити контролюючий орган за місцем реєстрації книги ОРО не пізніше двох робочих днів з дня втрати.

ГУ ДФС у Київській області

Акцизний податок сплачується до бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що відповідно до п.п. 212.3.1 прим.1 п. 212.3 ст. 212 Податкового кодексу України, суб’єкти  господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність.

Пунктом 223.2 статті 223 Податкового Кодексу визначено, що суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, щомісячно, не пізніше 20 числа наступного звітного (податкового) періоду, подають до контролюючого органу за місцем реєстрації декларацію акцизного податку.

При цьому платники, визначені п. п. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 ПКУ (а саме особи, що реалізують пальне), а також платники, які мають діючі (у тому числі призупинені) ліцензії на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством, зобов’язані за кожний встановлений ПКУ звітний період подавати податкові декларації незалежно від того, чи провадили такі платники господарську діяльність у звітному періоді - п. 49.2 прим.1 ст. 49 ПКУ.

Підпунктом 222.3.2 пункту 222.3 статті 222 ПКУ визначено, що СГ роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, сплачує податок за місцем здійснення реалізації таких товарів.

 Таким чином, СГ роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, в тому числі не за основним місцем перебування на обліку, або який перебуває на основному обліку в Офісі великих платників податків ДФС, повинен подавати податкові декларації з акцизного податку до контролюючих органів, які територіально обслуговують адміністративно-територіальні одиниці, на яких розташовано пункти продажу.

ГУ ДФС у Київській області

Податкова знижка за витратами, понесеними як оплата за навчання в аспірантурі

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначені у статті 166 Податкового кодексу України .

Відповідно до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Згідно з пп. 1, 2 та 6 ст. 5 Закону України від 01.07. 2014 №1556-VII «Про вищу освіту» із змінами та доповненнями підготовка фахівців з вищою освітою здійснюється за відповідними освітніми чи науковими програмами на рівнях вищої освіти, до яких, зокрема, належить третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень. При цьому здобуття вищої освіти на кожному рівні вищої освіти передбачає успішне виконання особою відповідної освітньої або наукової програми, що є підставою для присудження відповідного ступеня вищої освіти (доктора філософії/доктора мистецтва), який здобувається на третьому рівні вищої освіти на основі ступеня магістра під час навчання в аспірантурі/творчій аспірантурі.

Особи, які навчаються у вищих навчальних закладах, є здобувачами вищої освіти, серед яких є аспірант – особа, зарахована до закладу вищої освіти (наукової установи) для здобуття ступеня доктора філософії/доктора мистецтва (пп. 1 та 2 ст. 61 Закону № 1556).

Враховуючи викладене, платник податку, який навчається в аспірантурі, є здобувачем вищої освіти і, відповідно, має право на податкову знижку за витратами, понесеними на користь закладу освіти за навчання в аспірантурі за кожний повний або неповний місяць навчання протягом звітного податкового року.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року - п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ.

ГУ ДФС у Київській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування