Лайфхак для клієнтів Київобленерго: як подати покази лічильника за лічені хвилини

Дата: 02.04.2020 14:49
Кількість переглядів: 9622

Фото без описуНа час карантину Київобленерго рекомендує своїм клієнтам скористатися найпростішим і найшвидшим способом дистанційної передачі показів лічильника електроенергії – чат-боти компанії у Viber та Telegram.

«Ще кілька днів триватиме період передачі показів спожитої електроенергії. І сьогодні, коли самоізоляція в умовах карантину не дозволяє покинути домівку, в нагоді стають дистанційні сервіси. З чат-ботами передати покази можна швидко та безпечно. Проте користуються ботами не всі», - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.

Аби подати покази у Viber (при першому використанні боту) необхідно:

- відкрити програму Viber на комп’ютері, планшеті або смартфоні;

- через меню пошук знайти Київобленерго і приєднатись до «Сервісу передачі показів ПрАТ «Київобленерго».

або

- Відкрийте меню Viber, розділ QR-код

- Наведіть камеру Вашого пристрою на приведений тут QR – код та передавайте покази.

Аби подати покази у Telegram (при першому використанні боту) необхідно:

- Відкрити додаток Тelegram на вашому пристрої;

- Знайти в меню вкладку «Контакти», натиснути «пошук» та ввести @kyivoblenergobot

Важливо: якщо клієнт не надав свої покази або подав не в зазначений період, то постачальник здійснює нарахування за середньодобовим споживанням. Відповідно, сума в рахунку може не відповідати об’єму електроенергії, яка була використана фактично.

Дані за спожиту електроенергію мешканці області мають передавати Київобленерго, оператору системи розподілу (ОСР). Далі ОСР передає цю інформацію постачальнику, який проводить нарахування та формує рахунок.

Тож, скануйте QR-код на зображенні або введіть @kyivoblenergobot, подавайте покази і допоможіть своїм батькам, дідусям і бабусям, літнім сусідам зробити те саме.

Все що ми робимо – ми робимо з турботою про вас. Ми просимо наших клієнтів – залишайтеся вдома. А ми зробимо все можливе, щоб у ваших домівках були світло і комфорт.

ДТЕК діє в інтересах України та дбає про здоров'я своїх клієнтів і співробітників, тому створює зручні й безпечні умови їх взаємодії, тому з 17 березня, на час карантину, всі центри обслуговування Київобленерго переведені в режим дистанційного надання послуг. Скористатися дистанційними сервісами можна на сайті компанії, за телефонами кол-центру, а також по електронній пошті і на офіційній сторінці у Facebook. Це більш зручний формат обслуговування, який економить час клієнта і не вимагає його особистої присутності. Аварійні бригади і диспетчера цілодобово проводять ремонти і продовжують робити все можливе для стабільної та безперебійної роботи системи електропостачання Київської області.

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.

У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.

 

Відділ комунікацій

ПрАТ «Київобленерго»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування