В Яготинській районній філії Київського ОЦЗ пройшли тренінги для фіхівців служби зайнятості

Дата: 13.02.2020 16:42
Кількість переглядів: 311

Фото без опису11 та 12 лютого 2020 року провідний фахівець Яготинської районної філії Київського ОЦЗ Вікторія Просяник провела тренінги "Ефективні комунікації" та "Технологія роботи зі "складними" клієнтами" для фахівців служби зайнятості.  Меседж заходів був направлений на   вдосконалення таких компетенції як: встановлення контакту з клієнтами, подолання комунікативних бар'єрів, управління емоціями, використання технік "сторітелінгу", "малої" розмови (під час проведення тренінгу "Ефективні комунікації"), експрес-відновлення фахівця, що працює зі складними клієнтами, стратегії поведінки у конфліктній ситуації (тренінг "Технологія роботи зі складними клієнтами"). Всі навички відпрацьовувалися за допомогою ігрових ситуацій, вправ. Робота в підгрупах дала змогу учасникам поділитися своїм досвідом та довідатися про щось нове. 

Тренінги викликали захоплення, але найголовніше- це знання, які отримав кожен учасник. Відтепер фахівці служби зайнятості вміють будувати та підтримувати позитивні міжособистісні комунікації, контролювати емоційний стан і долати конфліктні ситуації.

#Яготинська_філія #ефективні_комунікації #клієнти_СЗ



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування