Інтегрований та компетентністний підхід до освітньої діяльності

Дата: 06.02.2020 15:48
Кількість переглядів: 319

Фото без описуДля визначення змістовного наповнення та оптимальних форм роботи з дітьми,які б забезпечили перехід з дошкільної освітньої ланки до нових умов шкільного навчання з найменшими психологічними труднощами вчителі початкової ланки на засіданнях творчої групи вирішують важливі завдання.

Так 6 лютого 2020 року на базі Яготинської ЗОШ № 1 методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту проведено  семінар-тренінг з теми «Інтегрований підхід до розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкових класів». Кудря В.В. та Іваненко О.П. (Яготинська ЗОШ № 1) провели майстер-класи зі створення лепбука, як форми організації пошукової діяльності, інтеграції предметів в курсі «Я досліджую світ», використання ігрових наборів ЛЕГО для зацікавлення учнів, створення ситуації успіху.

Ділову гру з використання геоборда (математичного планшета)  провела Обиюх С.В. (Капустинський НВК). Вона продемонструвала форми і методи роботи, які сформують у дітей вміння мислити, аналізувати порівнювати, виділяти головне.

З особливостями роботи з дітьми, які мають вади мовлення, письма та перебувають на інклюзивному навчанні поділилась досвідом вчитель-логопед Яготинської ЗОШ № 1 Мовчан О.Г.

Методист районного методичного кабінету Висоцька Н.І та керівник творчої групи Кошанська Л.О. презентували тематичний кейс «Зимові свята», де вміщено ряд цікавих вправ і завдань щодо діяльності на інтегрованих уроках.

Вчителі поділилися досвідом використання інтернет ресурсів зі створення оптимального освітнього середовища та прийняли відповідні рішення за темою засідання.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування