Психологічний супровід в системі інклюзивної освіти

Дата: 03.12.2019 15:39
Кількість переглядів: 687

Фото без опису03 грудня на базі Яготинського районного інклюзивно-ресурсного центру  (ІРЦ) методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Мрачик Н.А. проведено семінар-практикум  для практичних психологів та соціальних педагогів  закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти  міста та району з теми «Психологічний супровід педагогіки партнерства НУШ. Гуманістичні засади психологічної роботи в системі інклюзивної освіти».

В ході роботи  семінару  були розглянуті питання:

  • Психологічний супровід педагогіки партнерства НУШ. Гуманістичні засади психологічної роботи в системі інклюзивної освіти.  
  • Організація інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами. Методист РМК  Мрачик Н. А.  
  • Про актуальні питання щодо проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Трішина В.М., директор Яготинського районного ІРЦ.
  • Корекційно-розвивальна  робота з дітьми з особливими освітніми  потребами в Яготинському районному інклюзивно-ресурсному центрі. Фахівці ІРЦ.
  • Психологічна ресурсність особистості. Практичний психолог Яготинського НВК № 3 Яковець В.М.
  • Методи мульттерапії у вихованні толерантності Соціальний педагог  Яготинського НВК № 3 Дзюба Л.А.
  • Різне. (Інтервізійна група за ситуаціями). Методист РМК Мрачик Н.А.

 В рамках семінару були розроблені методичні рекомендації:

  1. Спланувати виступи  на нарадах вчителів при керівнику закладу освіти  з питань організаційно-правових аспектів діяльності працівників психологічної служби та діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини із особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти. 
  2. Передбачити у планах роботи ЗДО, ЗЗСО, ЗПО проведення просвітницьких заходів для педагогічних працівників, батьків та учнів щодо висвітлення питань інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  3. Здійснювати консультативну, просвітницьку роботу з працівниками ЗЗСО, ЗДО, ЗПО,  з метою поліпшення психологічного клімату у колективі, зменшення емоційної напруги, подолання страхів, вирішення конфліктів в колективах.
  4. Активно долучатися до участі у Команді психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти.

Співпрацювати із спеціалістами ІРЦ з питань подолання труднощів при складанні індивідуального освітнього плану (ІПР) та ведення документації корекційно-розвиткових занять із дітьми із особливими освітніми потребами



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування