ЯГОТИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Київська область, Яготинський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Яготинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє

Дата: 19.09.2019 16:00
Кількість переглядів: 53

Яготинський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області повідомляє, що постановою Кабінету міністрів України від 21.08.2019 року №770 затверджено Порядок подання відсутніх у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р., необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським, відповідно до якого визначено механізм, форму та строки подання до управлінь ПФУ персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період із 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р. у разі їх відсутності в реєстрі застрахованих осіб.

Відомості про періоди служби, суми грошового забезпечення та сплату страхових внесків вносить ПФУ до реєстру застрахованих осіб на підставі інформації з податкових розрахунків за формами №8ДР і №1ДФ. Їх ДФС передає ПФУ в електронному вигляді на центральному рівні. При цьому ПФУ обчислює щомісячні суми грошового забезпечення виходячи із середнього розміру сум доходу квартальної звітності за формами №8ДР і №1ДФ за період, за який подано інформацію.

За відсутності інформації з податкового розрахунку сум доходу відомості про періоди служби, суми грошового забезпечення та сплату страхових внесків вносять територіальні органи ПФУ на підставі поданого військовими частинами чи органами, які виплачують (виплачували) грошове забезпечення (далі - страхувальники), звіту за формою згідно з додатком до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 р. №770.

Страхувальники подають звіт до територіальних органів ПФУ у такі строки:

- за період із 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2003 р. - не пізніше 1 грудня 2019 р.;

- за період із 1 січня 2004 р. по 31 грудня 2007 р. - не пізніше 1 травня 2020 р.;

- за період із 1 січня 2008 р. по 31 грудня 2011 р. - не пізніше 1 жовтня 2020 р.;

- за період із 1 січня 2012 р. по 31 грудня 2015 р. - не пізніше 1 жовтня 2021 р.;

- за період із 1 січня 2015 р. по 31 грудня 2016 р. - не пізніше 11 жовтня 2022 року.

Такий звіт подають у вигляді електронного документа (через вебпортал електронних послуг ПФУ з використанням кваліфікованого електронного підпису).

У разі неможливості подати звіт у вигляді електронного документа, його подають на паперових носіях, завірений підписом керівника страхувальника та скріплений печаткою (за наявності). Подає його страхувальник разом із звітом в електронній формі на електронних носіях інформації.

Поштою надати такий звіт неможливо.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування