Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг

Дата: 29.08.2019 14:42
Кількість переглядів: 346

Фото без описуЗа серпень 2019  року працівниками ЦНАПу прийнято та оформлено 503 звернення від громадян на отримання адміністративних послуг, з них:

1) 403 адміністративні послуги  відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру в Київській області (надання витягу з Державного земельного кадастру; надання довідки  з Державного земельного кадастру; державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК; видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку  земельної ділянки; видача довідки  з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель; внесення змін про земельну ділянку до ДЗК; видача відомостей із землеустрою у формі викопіювання з кадастрової карти, висновок про погодження проекту землеустрою).

2) 80 адміністративних послуг на державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

  • державна реєстрація права власності – 44;
  • державна реєстрація іншого речового права (оренда) – 15;
  • внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 3;
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (інформаційна довідка) – 16;
  • державна реєстрація обтяження в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 2.

3) адміністративних  послуг на ведення бізнесу – 17:

  • державна реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) – 4;
  • державна реєстрація змін до відомостей ФОП – 1;
  • державна реєстрація включення  відомостей про ФОП – 1;
  • державна реєстрація припинення ФОП -  8;
  • державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи – 1;
  • видача витягу  з ЄДР – 1;
  • державна реєстрація внесення рішення засновників (учасників) юридичної  особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації – 1.

 Прийнято 332 реєстраційні справи та 273 долучення  до справ для передачі до архіву,  із них:

1)Реєстраційні справи нерухомого майна:

а) реєстраційні справи, передані державним та приватними нотаріусами – 54 шт., долучень до реєстраційних справ – 87 шт.;

б) реєстраційні справи передані поштою – 24 шт., долучень до реєстраційних справ – 26 шт.;

в) реєстраційні справи, прийняті державним реєстратором Яготинської РДА – 28 шт., долучень до реєстраційних справ – 5 шт.;

г) реєстраційні справи, передані відділом реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради – 112 шт., долучень до реєстраційних справ – 122 шт.

д) реєстраційні справи, передані державним реєстратором Виконавчого комітету Студениківської сільської ради – 112 шт., долучень до реєстраційних справ – 24 шт.

2) Реєстраційні справи юридичних та фізичних осіб-підприємців:

а) реєстраційні справи юридичних осіб – 2 шт.;

б) реєстраційні справи фізичних осіб-підприємців – 9 шт.;

4) 3 адміністративні послуги дозвільного характеру:

  • декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – 3.

До районного бюджету за надані адміністративні послуги (державна реєстрація нерухомого майна, державна реєстрація бізнесу та інші адміністративні послуги  надійшло  21655,13 грн.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування