Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг
За серпень 2019 року працівниками ЦНАПу прийнято та оформлено 503 звернення від громадян на отримання адміністративних послуг, з них:
1) 403 адміністративні послуги відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру в Київській області (надання витягу з Державного земельного кадастру; надання довідки з Державного земельного кадастру; державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК; видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки; видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель; внесення змін про земельну ділянку до ДЗК; видача відомостей із землеустрою у формі викопіювання з кадастрової карти, висновок про погодження проекту землеустрою).
2) 80 адміністративних послуг на державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
- державна реєстрація права власності – 44;
- державна реєстрація іншого речового права (оренда) – 15;
- внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 3;
- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (інформаційна довідка) – 16;
- державна реєстрація обтяження в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 2.
3) адміністративних послуг на ведення бізнесу – 17:
- державна реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) – 4;
- державна реєстрація змін до відомостей ФОП – 1;
- державна реєстрація включення відомостей про ФОП – 1;
- державна реєстрація припинення ФОП - 8;
- державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи – 1;
- видача витягу з ЄДР – 1;
- державна реєстрація внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації – 1.
Прийнято 332 реєстраційні справи та 273 долучення до справ для передачі до архіву, із них:
1)Реєстраційні справи нерухомого майна:
а) реєстраційні справи, передані державним та приватними нотаріусами – 54 шт., долучень до реєстраційних справ – 87 шт.;
б) реєстраційні справи передані поштою – 24 шт., долучень до реєстраційних справ – 26 шт.;
в) реєстраційні справи, прийняті державним реєстратором Яготинської РДА – 28 шт., долучень до реєстраційних справ – 5 шт.;
г) реєстраційні справи, передані відділом реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Яготинської міської ради – 112 шт., долучень до реєстраційних справ – 122 шт.
д) реєстраційні справи, передані державним реєстратором Виконавчого комітету Студениківської сільської ради – 112 шт., долучень до реєстраційних справ – 24 шт.
2) Реєстраційні справи юридичних та фізичних осіб-підприємців:
а) реєстраційні справи юридичних осіб – 2 шт.;
б) реєстраційні справи фізичних осіб-підприємців – 9 шт.;
4) 3 адміністративні послуги дозвільного характеру:
- декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки – 3.
До районного бюджету за надані адміністративні послуги (державна реєстрація нерухомого майна, державна реєстрація бізнесу та інші адміністративні послуги надійшло 21655,13 грн.