Виконання контрольних документів у структурних підрозділах районної державної адміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади та в органах місцевого самоврядування за I півріччя 2019 року

Дата: 15.07.2019 12:53
Кількість переглядів: 407

Фото без описуЗагальним відділом апарату адміністрації забезпечується контроль за виконанням документів.

Керівництвом районної державної адміністрації здійснюються щотижневий моніторинг виконання контрольних документів, що надходять до адміністрації.

Проведений аналіз стану виконання контрольних документів дає можливість відзначити деякі суттєві показники виконавської дисципліни працівників районної державної адміністрації.

Станом на 01.07.2019 на опрацювання до адміністрації надійшло 1039 документів, з них - 438 контрольних,а саме:

листів – 310;

доручень – 9;

протоколів – 22;

розпоряджень - 19;

телефонограм – 70;

депутатських запитів – 8.

Щодо розподілу документів по апарату та структурним підрозділам адміністрації:

апарат адміністрації – 153;

управління економічного, агропромислового розвитку, торгівлі та інвестицій – 35;

відділ містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства - 34;

сектор з питань цивільного захисту та інфраструктури - 90;

управління соціального захисту населення – 35;

відділ освіти, молоді та спорту адміністрації -30;

відділ культури, туризму, національностей та релігії адміністрації – 23;

служба у справах дітей та сім’ї – 13;

центр надання адміністративних послуг - 6;

архівний сектор - 5;

управління фінансів -14.

Виконано та знято з контролю 382 документи, решта - 56 документів, знаходиться на довгостроковому виконанні відповідно до термінів.

Відділом контролю Київської обласної державної адміністрації здійснюється щотижневий моніторинг виконавської дисципліни. На постійному контролі перебувають завдання, визначені дорученнями та розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації.

Структурними підрозділами адміністрації документи, що знаходяться на контролі, виконуються вчасно і в повному обсязі.

Серед об’єктивних причин і факторів, що впливають на якість і своєчасність виконання контрольних документів є досить висока інтенсивність та дублювання термінових завдань і тих, що надходять до адміністрації для реалізації протягом тижня.

Стан виконавської дисципліни, її зміцнення та удосконалення контролю за виконанням контрольних документів розглядається на засіданнях колегій щоквартально.

 

Начальник  загального відділу апарату адміністрації                                 Ю.І.Медвідь

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування