ЯГОТИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Київська область, Яготинський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Звіт про виконання в Яготинському районі Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самов

Дата: 08.07.2019 14:56
Кількість переглядів: 116

 

За перше півріччя 2019 року до керівництва Яготинської районної державної адміністрації надійшло 346 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, (за перше півріччя 2018 року – 348) з них, 81 на особистому прийомі у голови адміністрації, заступників та 265 надійшло поштою в тому числі 147 через органи вищого рівня, з них:

Урядової гарячої лінії                           -           129 звернень;

Київської обласної державної адміністрації -  18 звернень;

За перше півріччя 2019 року до структурних підрозділів адміністрації надійшло - 5633 звернень з них: до Центру надання адміністративних послуг – 5223 звернень, до Служби у справах дітей та сім’ї - 182 звернень, до управління соціального захисту населення - 119 звернень, до архівного сектору – 70 звернень, до відділу освіти, молоді та спорту – 5 звернень; до управління економічного, агропромислового розвитку, торгівлі та інвестицій – 4 звернення; до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства – 30 звернень. На всі питання надано відповідь в правовому полі.

За наданою інформацією до Яготинської міської ради надійшло 1064 звернень громадян, заяв, скарг та пропозицій, що на 369 звернень більше ніж за перше півріччя 2018 року, до Яготинської районної ради за перше півріччя 2019 року надійшло 12 звернень громадян, за перше півріччя 2018 року - 24.

За інформацією сільських рад за перше півріччя 2019 року до Богданівської с/р надійшло 80 звернень громадян, до Годунівської с/р - 37, до Двірківщинської с/р - 62, до Жоравської с/р - 101, до Засупоївської с/р - 35, до Капустинської с/р - 108, до Кулябівської с/р - 152, до Лемешівської с/р - 63, до Лозовоярівської с/р - 31, до Ничипорівської с/р - 161, до Панфильської с/р - 72, до Райківщинської с/р - 123, до Сотниківської с/р - 387, до Сулимівської с/р - 45 до Супоївської - 79, до Фарбованської с/р - 148, до Червонівської с/р - 53, до Черняхівської с/р - 54.

Серед загальної кількості звернень до керівництва Яготинської райдержадміністрації зареєстровано 10 колективних звернень (за перше півріччя 2018 року – 7 колективних звернень):

  • питання узгодження руху автобусів міських маршрутів (лютий);
  • питання безпеки учнів навчального закладу в с.Сулимівка (лютий);
  • питання допомоги в переобладнанні електромережі гуртожитку по вул.Робітнича, 15 м.Яготин (березень);
  • питання проведення перевірки якості харчових продуктів в ДНЗ та школах міста. (2 рази квітень, травень);
  • питання перенесення виборчої дільниці в ДНЗ «Пролісок», група «Казка» м.Яготин (квітень);
  • питання придбання інтерактивної дошки для учнів 1-В класу НВК №2 м.Яготин (квітень);
  • питання порушення природоохоронного законодавства в парку м.Яготин (травень);
  • питання ліквідації складів ядохімікатів в с.Фарбовано (травень);
  • питання благоустрою та встановлення тарифів на водовідведення будинку по вул. Вокзальна,2а м.Яготин (травень);
  • питання розподілу пайового майна та виплат за нього с.Годунівка.

Серед загальної кількості звернень до керівництва Яготинської районної державної адміністрації зареєстровано 4 повторних звернення (за перше півріччя 2018 року - 5 повторних звернень):

  • Голод О.О., с. Кулябівка – питання надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства (січень, лютий, березень – 2 рази);
  • Михайленко І.І., м.Яготин, вул. Франка, 3 – питання пільгового проїзду по місту (квітень, травень – 2 рази);
  • Германович Д.А., с. Трубівщина – питання неякісного перевезення за маршрутом Яготин – Плужники (травень, червень – 2 рази);
  • Федина Н.М., м.Яготин, вул. Маяковського, 39 – питання виплати субсидії готівкою (травень, червень – 2 рази).

Було надано вичерпні відповіді згідно діючого законодавства.

Із загальної кількості звернень (346), що зареєстровані до керівництва адміністрації за перше півріччя 2019 року, можна чітко виділити такі групи актуальних питань:

- на першому місці зареєстровані питання соціального захисту – 199 звернень. Порушувались питання надання матеріальної допомоги, нарахування субсидій та консультацій соціального характеру, визначення соціального статусу заявників, проїзд пільгових категорій населення по місту та за його межами, отримання тимчасового житла. В усіх випадках заявникам було надано вичерпні відповіді по суті порушених питань.

- питання комунального господарства і житлової політики посіли друге місце – 47 звернень. Порушувались питання розчистки доріг, питання теплопостачання, ремонту водопостачання та водовідведення будівель та ремонт квартир, експлуатації та ремонт житлового фонду, питання подачі електроенергії, газопостачання, встановлення індивідуального опалення, роботи міського та приміського пасажирського транспорту, благоустрою та інші.

Надійшло 28 звернень – питання діяльності місцевих органів виконавчої влади, земельні питання – 26 звернень та 46 звернень – інші питання (освіти, медицини, екології, культури, діяльності правоохоронних органів тощо).

На всі питання були надані відповіді в правовому полі.

За перше півріччя 2019 року відбулося чотири засідання комісії з питань надання матеріальної допомоги при Яготинській райдержадміністрації. Матеріальну допомогу на лікування та в зв’язку із складними життєвими обставинами отримали 43 громадян на суму 22400 грн., кошти виплачені з районного бюджету.

 

Начальник відділу

юридичного забезпечення та звернень

громадян апарату адміністрації                                                    В. ГЕЛЕВЕРА

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування