Звіт про проведену роботу Центру адміністративних послуг за травень 2019 року

Дата: 30.05.2019 14:12
Кількість переглядів: 471

Фото без описуЗа травень 2019 року працівниками ЦНАПу прийнято та оформлено 498 звернень від громадян на отримання адміністративних послуг, з них:

1) 423 адміністративних послуг  відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру в Київській області.(надання витягу з Державного земельного кадастру; надання довідки  з Державного земельного кадастру; державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК; видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку  земельної ділянки; видача довідки  з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель; внесення змін про земельну ділянку до ДЗК; видача відомостей із землеустрою у формі викопіювання з кадастрової карти, висновок про погодження проекту землеустрою).

 

2) 2 адміністративні послуги  ГТУ юстиції в Київській обл.:

державна реєстрація новоствореної шляхом заснування юридичної особи – 2 шт.

3) 53 адміністративні послуги на державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

  • державна реєстрація права власності – 31;
  • державна реєстрація іншого речового права (оренда) – 10;
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (інформаційна довідка) – 12.

4) 20 адміністративних  послуг на ведення бізнесу:

  • державна реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) – 2;
  • державна реєстрація змін до відомостей ФОП – 2;
  • державна реєстрація припинення ФОП – 5;
  • державна реєстрація припинення юридичної особи – 2;
  • державна реєстрація внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації – 1;
  • державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 2;
  • видача витягу  з ЄДР – 4;
  • запит на надання документів – 2.

 Прийнято 150 реєстраційних справ та 193 долучень до справ для передачі до архіву,  із них:

1)Реєстраційні справи нерухомого майна:

а) реєстраційні справи, передані державним та приватними нотаріусами – 32 шт., долучень до реєстраційних справ – 114 шт.;

б) реєстраційні справи передані поштою – 18 шт., долучень до реєстраційних справ – 32 шт.;

в) реєстраційні справи, прийняті державним реєстратором Яготинської РДА – 32 шт., долучень до реєстраційних справ – 3 шт.;

г) реєстраційні справи, передані державним реєстратором ВК Студениківської  с/р – 55 шт., долучень до реєстраційних справ – 9 шт.

2) Реєстраційні справи юридичних та фізичних осіб-підприємців:

     а) реєстраційні справи юридичних осіб – 0 шт.;

     б) реєстраційні справи фізичних осіб-підприємців – 13 шт.;

     в) долучення до реєстраційних справ : всього 35 шт., з них:

ФОП  - 17 шт.;

юридичних осіб - 18 шт.

До районного бюджету за надані адміністративні послуги (державна реєстрація нерухомого майна, державна реєстрація бізнесу та послуги Відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру у Київській області) надійшло  19767,06 грн.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування