Звіт про проведену роботу Центру адміністративних послуг за травень 2019 року
За травень 2019 року працівниками ЦНАПу прийнято та оформлено 498 звернень від громадян на отримання адміністративних послуг, з них:
1) 423 адміністративних послуг відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру в Київській області.(надання витягу з Державного земельного кадастру; надання довідки з Державного земельного кадастру; державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК; видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки; видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель; внесення змін про земельну ділянку до ДЗК; видача відомостей із землеустрою у формі викопіювання з кадастрової карти, висновок про погодження проекту землеустрою).
2) 2 адміністративні послуги ГТУ юстиції в Київській обл.:
державна реєстрація новоствореної шляхом заснування юридичної особи – 2 шт.
3) 53 адміністративні послуги на державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
- державна реєстрація права власності – 31;
- державна реєстрація іншого речового права (оренда) – 10;
- надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (інформаційна довідка) – 12.
4) 20 адміністративних послуг на ведення бізнесу:
- державна реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП) – 2;
- державна реєстрація змін до відомостей ФОП – 2;
- державна реєстрація припинення ФОП – 5;
- державна реєстрація припинення юридичної особи – 2;
- державна реєстрація внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті ліквідації – 1;
- державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 2;
- видача витягу з ЄДР – 4;
- запит на надання документів – 2.
Прийнято 150 реєстраційних справ та 193 долучень до справ для передачі до архіву, із них:
1)Реєстраційні справи нерухомого майна:
а) реєстраційні справи, передані державним та приватними нотаріусами – 32 шт., долучень до реєстраційних справ – 114 шт.;
б) реєстраційні справи передані поштою – 18 шт., долучень до реєстраційних справ – 32 шт.;
в) реєстраційні справи, прийняті державним реєстратором Яготинської РДА – 32 шт., долучень до реєстраційних справ – 3 шт.;
г) реєстраційні справи, передані державним реєстратором ВК Студениківської с/р – 55 шт., долучень до реєстраційних справ – 9 шт.
2) Реєстраційні справи юридичних та фізичних осіб-підприємців:
а) реєстраційні справи юридичних осіб – 0 шт.;
б) реєстраційні справи фізичних осіб-підприємців – 13 шт.;
в) долучення до реєстраційних справ : всього 35 шт., з них:
ФОП - 17 шт.;
юридичних осіб - 18 шт.
До районного бюджету за надані адміністративні послуги (державна реєстрація нерухомого майна, державна реєстрація бізнесу та послуги Відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру у Київській області) надійшло 19767,06 грн.