Головне управління ДФС у Київській області інформує

Дата: 04.03.2019 13:21
Кількість переглядів: 533

Фото без описуУ міжнародних поштових відправленнях виявлено препарати для схуднення, які містили психотропну речовину

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії заявлено факти незаконного переміщення товарів через митний кордон України.

Під час проведення митного огляду чотирьох міжнародних експрес-відправлень на території дільниці обміну авіапошти  в зоні митного контролю одного з підрозділів митного поста «Аеропорт Бориспіль» Київської митниці ДФС, було виявлено загалом 36 картонних упаковок з маркуванням «V7 капсулы с фруктовыми экстрактами для похудения». Інформація щодо вмісту поштового відправлення та його вартості у митній декларації була відсутня. Відправлення прямували від двох адресатів з Казахстану до чотирьох отримувачів  з України, що мали одну спільну адресу.

Митники вирішили ретельніше перевірити дане відправлення і направили капсули для проведення експертного дослідження. Як виявили фахівці, у складі наданих на дослідження капсул було виявлено сибутрамін, який відноситься до психотропних речовин, обіг яких обмежено (таблиця ІІ список 2), згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2000р. № 770 „Про затвердження переліку наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів” (зі змінами та доповненнями).

Складено протоколи про порушення митних правил за ст. 473 Митного кодексу України. Капсули вилучено до винесення судом рішення у справах.

За даними інтернет-сайтів, вартість однієї упаковки подібного препарату коштує понад 1 000 гривень.

Довідково: відповідно до ст. 26 Закону України від 15.02.1995 № 60/95-ВР "Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори" та ст. 37 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.09 № 270 "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв`язку" пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у поштових (у тому числі міжнародних) відправленнях забороняється. 

ГУ ДФС у Київській області

 

Додому із району проведення операції Об'єднаних сил повернулися податківці Київщини

Після чергової ротації в останній день зими повернулися додому 16 співробітників податкової міліції ГУ ДФС у Київській області, котрі несли службу в районі проведення операції Об'єднаних сил.

Під час проведення урочистої зустрічі начальник ГУ ДФС у Київській області привітав їх зі словами вдячності за професіоналізм, мужність, сумлінне виконання службових обов’язків, а також вручив пам’ятні відзнаки «За мужність та відвагу». 

Відтак, вже більше половини особового складу оперативних підрозділів податкової міліції області виконали свій військовий обов’язок та успішно пройшли службу на окремих територіях проведення Операції об'єднаних сил.

ГУ ДФС у Київській області

У фокусі: станом на 1 березня сума задекларованих громадянами доходів складає 516 млн. грн.

«З початку поточного року мешканці Київської області подали 2 489 декларацій про майновий стан та доходи, отримані у 2018 році. При цьому, загальна сума задекларованих коштів складає 516,4 млн. гривень. З них – 235 млн. грн. вказано громадянами-мільйонерами. Відповідно до визначених податковим законодавством термінів, з них до самостійної сплати до бюджету підлягають 8,9 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 1,7 млн. грн. військового збору, який спрямовується на підтримку збройних сил України», - повідомив  начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін.

За наданою ним інформацією, із загальної кількості поданих декларацій 1 275 – на право скористатися податковою знижкою на загальну суму 3,9 млн. грн. При цьому, Олексій Кавилін зауважив, що подати таку декларацію можна до 31 грудня поточного року.

Так, найбільша сума – 271,4 млн. грн. або 53% (1 386 декларацій) – це дохід, отриманий у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами. На другому місці – доходи від операцій з продажу або обміну об’єктів рухомого та нерухомого майна – 112 мільйонів гривень або 22% (124 декларації). Завершує трійку лідерів задекларований дохід від надання майна в лізінг, оренду чи суборенду та житловий найм із сумою у 66 мільйонів гривень або 13% (375 декларацій).  Сума, зазначена фізичною особою-громадянином у поданій річній декларації, сплачується самостійно до 1 серпня 2018 року.

На вибір платника податків декларацію можна подати особисто за місцем своєї податкової адреси або уповноваженою на це особою. Крім цього, громадяни мають можливість надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. Зробити це необхідно за п’ять днів до закінчення граничного строку. Втім, найзручніше ж подати декларацію в електронному вигляді через Інтернет, дотримуючись вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Граничним терміном вважається остання година дня, в якому спливає строк подання.

ГУ ДФС у Київській області

 

Як розрахувати суму податкової знижки за витратами на навчання

ГУ ДФС у Київській області нагадує,  що відповідно до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Підпунктом 166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ передбачено, що загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.

Під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, – обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) за її наявності (п. 164.6 ст. 164 ПКУ).

Враховуючи вищевикладене, алгоритм нарахування податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку на суму витрат, понесених за навчання, за наслідками звітного податкового року розраховується наступним чином:

Визначається база оподаткування шляхом зменшення річної суми нарахованої заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального фонду, а також на суму ПСП за її наявності.

Звертаємо увагу, що інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу, застосованих ПСП, утриманого податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) фізичні особи отримують у вигляді довідки про доходи від свого роботодавця;

До  прикладу:

Батько поніс у 2018р. витрати на навчання сина (члена сім’ї першого ступеня споріднення) у розмірі 30000,0грн.

Річна сума нарахованої заробітної плати батька  – 120000,0грн.

 Страхові внески до Накопичувального фонду у 2018р. не сплачувалися –  0

Податкова соціальна пільга  до заробітної плати батька у 2018р.не застосовувалась -  0

 База оподаткування ПДФО:  120000,0 – 0 – 0 = 120000,0 грн.

Сума фактично утриманого (сплаченого) ПДФО із заробітної плати батька за 2018р.: (120000,0 Х 18%)= 21600,0 грн.- ця сума має відповідати сумі ПДФО, зазначеній у довідці про доходи, отриманій від свого роботодавця.

На підставі підтверджувальних документів, наданих платником податку, визначається сума (вартість) витрат платника податку – резидента, дозволених до включення до податкової знижки – 30000,0грн.

Визначаємо суму ПДФО на яку зменшуються податкові зобов’язання у зв’язку з використанням права на податкову знижку:

Із суми ПДФО, фактично утриманого (сплаченого) із заробітної плати за рік (21600,0грн.) віднімаємо суму ПДФО, визначену як добуток бази оподаткування, зменшеної на суму понесених платником податку витрат на оплату за навчання, та ставки податку):

21600,0 - (120000,0 - 30000,0) Х 18% = 5400,0грн.

     Платнику податку повернеться з бюджету 5400,0грн. ПДФО внаслідок зменшення загального річного оподатковуваного доходу, отриманого у вигляді зарплати,  у зв’язку з використанням права на податкову знижку.

Відповідно до п.179.8 ст.179 ПКУ сума, що має бути повернута, зараховується на банківський рахунок платника податку, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в податковій декларації про майновий стан і доходи, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Фізична особа, яка має право скористатися податковою знижкою щодо суми коштів, сплачених за навчання, на вимогу контролюючого органу, крім декларації про майновий стан і доходи, надає відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема:

квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери;

договір з навчальним закладом;

довідку про отримані у звітному році доходи;

документи, які підтверджують ступінь споріднення (у разі компенсації вартості здобуття дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти члена сім’ї першого ступеня споріднення); тощо.

ГУ ДФС у Київській області

 

Нова форма податкової декларації з податку на нерухоме майно

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що наказом Міністерства фінансів України від 15.11.2018 № 897 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» (далі – Наказ №897), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України   26.12.2018 за №1473/32925, затверджено нову форму податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі-Декларація).

Наказ набрав чинності 18.01.2019 (з дати опублікування у «Офіційному віснику України», 2019, №5).

Основною метою внесення змін до форми Декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №408, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.04. 2015 за №479/26924, є врегулювання питання щодо визначення податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі-Податок), по об’єктах як житлової, так і нежитлової нерухомості та забезпечення зручності суб’єктам господарювання уточнювати свої податкові зобов’язання.

Окрім цього Декларація має такі новації.

  1. Запровадження у процедурі справляння Податку єдиних державних

норм шляхом використання офіційно затверджених класифікаторів.

Попередньою формою Декларації передбачено застосування умовних ознак типів нерухомості (від 1 до 9), що не відповідало даним реєстраційних документів. В умовах здійснення заходів щодо автоматизації та спрощення процедури справляння податків і зборів платникам надано можливість зазначати у деклараціях коди нерухомості згідно з реєстраційними документами.

Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №483 “Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки” забезпечено єдиний підхід до встановлення органами місцевого самоврядування податкових ставок Податку відповідно до класифікатора будівель та споруд згідно з Державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000, затвердженим наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 17.08.2000 №507.

Запровадження у формі Декларації єдиного підходу до визначення типів нерухомості спрощує користування рішеннями органів місцевого самоврядування при складанні Декларації та сприятиме прозорості контролю за правильністю виконання цих рішень як з боку органів місцевого самоврядування, так і з боку контролюючих органів.

2. Декларацією передбачено, що до контролюючого органу за місцезнаход-женням об’єкта/об’єктів оподаткування подається одна Декларація. У разі існування об’єктів нерухомості, що знаходяться на території адміністративно-територіальних одиниць, які відповідають різним кодам органів місцевого самоврядування за КОАТУУ, але ці адміністративно-територіальні одиниці обслуговуються одним контролюючим органом, Декларація подається з кількома додатками відповідного типу (попередня Декларація надавалась окремо по кожній адміністративно-територіальній одиниці).

Нова форма Декларації сприятиме скороченню кількості податкової звітності: Декларація надається одна, а кількість додатків залежить від кількості органів місцевого самоврядування, на території адміністративно-територіальних одиниць на яких розташовані об’єкти нерухомого майна.

Електронна форма Декларації розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці “Електронна звітність / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення/ Реєстр форм електронних документів”.

ГУ ДФС у Київській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування