Новини з апаратної наради

Дата: 01.10.2018 12:54
Кількість переглядів: 760

Фото без описуУ Великому залі адміністрації відбулась розширена нарада під головуванням заступників голови адміністрації Т.П. Сухенко, В.М. Гончара, за участю керівника апарату адміністрації В.Б. Шишко, радника голови адміністрації Ю.В. Юхти, керівників структурних підрозділів адміністрації, керівників установ та організацій району.

 

Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату адміністрації Л.М. Борисенко прозвітувалась про роботу відділу за 9 місяців 2018 року.

Протягом звітного  періоду організаційно-правова робота відділу була спрямована на виконання покладених на нього завдань, а саме:

         1) забезпечення ведення Реєстру, що передбачало проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних Реєстру; знищення запису Реєстру на підставах та у спосіб, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” та правовими рішеннями розпорядника Реєстру (ЦВК), з використанням візуального та автоматизованого контролю повноти та коректності персональних даних Реєстру;

2) ведення обліку усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру (ЦВК);

3) здійснення щомісячного поновлення бази даних Реєстру, опрацювання відомостей за результатом запиту;

4) тестування підсистем АІТС ДРВ;

5) перехід на ПЗ “Windows 10 Pro”;

6) під’єднання отриманих нових станцій на АРМ до серверу ЦВК;

7) отримання цифрового підпису для використання в електронному документообігу ;

8) опанування програмним забезпеченням щодо використання кардрідеру із зчитуванням персональних даних виборців з ІD-карток;

9) робота працівників відділу з програмним забезпеченням  (електронний документообіг);

10) внесення змін в керівні документи щодо правового обґрунтування роботи з електронними документами;

11) опрацювання на вимогу Центральної виборчої комісії на прохання Міністерства соціальної політики відомостей про недієздатних;

12) проведення аналізу та уточнення персональних даних виборців, які померли, на вимогу листа Служби Розпорядника реєстру від 08.06.2018 р. №1049;

13) опрацювання відомостей про осіб, яким виповнилося 18 років;

14) забезпечення у взаємодії з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України захисту Реєстру у процесі його створення та ведення;

15) надання на письмову вимогу виборця інформації про його персональні дані, внесені до Реєстру;

16) проведення, у разі потреби, перевірки зміни персональних даних виборця, зазначених у заяві;

17) проведення постійної перевірки некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру (ЦВК);

18) ведення Реєстру постійних виборчих дільниць;

19) опрацювання запитів виборців (тимчасово переселених осіб) із районів Донецької, Луганської областей, Автономної Республіки Крим, м.Севастополя щодо надання інформації з ДРВ;

20) двічі відділ приймав  участь у тренінгу”Взаємодія органів Державного реєстру виборців з виборчими комісіями” за сприянням ЦВК та Міжнародної фундації виборчих систем;

Фото без опису

Фото без опису

21) здійснення інших функцій відповідно до законодавства, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.

Поновлення бази даних здійснювалося щомісячно на підставі відомостей, поданих щодо визначених категорій громадян суб'єктами подання. 

Станом на 01.10.2018 р. суб'єктами подання відомостей у відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Яготинської РДА відповідно до ст.22 Закону України “Про Державний реєстр виборців” становлять 24  установи, організації (відповідні територіальні органи ДМС/МВС, відділ ДРАЦС Міністерства юстиції України, Яготитнський районний суд, Яготинська районна лікарня,Територіальний центр, відділ реєстрації місця проживання виконкому міської та сільських рад.

За період з січня  по вересень 2018 року відділом було опрацьовано  760 відомостей (документи) періодичного поновлення щодо ведення Державного реєстру виборців. Прийнято та виконано 386 накази начальника відділу. Всього опрацьовано  2683 записи в АІТС ДРВ.

         Протягом звітного періоду було здійснено обробку відомостей бази даних відповідно до інструкції користувача АІТС “ДРВ”, ведення обліку операцій, пов'язаних зі змінами бази даних Державного реєстру виборців в порядку та за формою, що встановлені Розпорядником реєстру (ЦВК). Так, протягом звітного періоду проводилася систематична робота з суб’єктами подання відомостей. Направлено 38 запитів по перевірці та уточненню інформації стосовно персональних даних виборців. 

Зауважень від Розпорядника реєстру щодо даних видів робіт не було.

         Через “Особистий кабінет виборця” на сайті Центральної виборчої комісії щодо перевірки своїх персональних даних звернень від виборців не було .

Запити на інформацію з Державного реєстру виборців  щодо виборців, стосовно яких надається інформація, опрацьовувалися на підставі постанови Центральної виборчої комісії від 20 травня 2016 року за №125 “Про деякі питання забезпечення реалізації громадянами України права на отримання інформації з Державного реєстру виборців(зверталися переселенці).

Відділ ведення перейшов на використання електронного цифрового підпису щодо опрацювання наказів начальника відділу ведення в АІТС “ДРВ”, здійснення електронного документообігу в програмному забезпеченні АІТС”ДРВ”.

На листи, що надходили від Центральної виборчої комісії, Київської обласної державної адміністрації,  підготовлені і своєчасно надані відповіді.

Протягом звітного періоду уточнювалися дані та вносилися відповідні зміни у Довідник виборчих дільниць на постійній основі (звичайних та спеціальних) в Яготинському районі (38 виборчих дільниць-17 по місту і 21 сільська). Всього внесено змін — 26, до ЦВК підготовлено та направлено подань - 3. Протягом періоду здійснювалося ведення картографічного обліку виборчих дільниць Яготинського району у підсистемі “Геоінформаційна система ДРВ”.

         За результатами роботи відділ  по п’ятибальній системі має оцінку 5 по 12 бальній системі має 11.8.

 

Завідувач сектору державної реєстрації – державний реєстратор О.І. Шелих доповіла про  роботу сектору за 9 місяців 2018 року.

Відповідно до законів України „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” та „Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” сектором держаної реєстрації райдержадміністрації надаються адміністративні послуги у сфері реєстрації бізнесу та прав на нерухоме майно.

Протягом 9 місяців 2018 року з питань бізнесу сектором державної реєстрації проведено:

- державну реєстрацію фізичної особи підприємцем за заявами 71 особи. Всього по Яготинському району зареєстровано 208 фізичних осіб-підприємців;

- державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в ЄДР за заявами 30 осіб;

- державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за заявами 81 особи. Всього по Яготинському району припинили підприємницьку діяльність 220 фізичних осіб-підприємців;

- державну реєстрацію створення юридичної особи за заявами 3 осіб. Всього по Яготинському району зареєстровано 18 новостворених юридичних осіб;

- державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в ЄДР заявами 26 осіб;

- державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності юридичною особою в результаті ліквідації за заявами 2 осіб;

- знято з обліку у зв’язку зі зміною місцезнаходження 1 юридичну особу та 4 фізичні особи-підприємці;

- взято на облік у зв’язку зі зміною місцезнаходження 4 юридичні особи та 1 фізичну особу-підприємця.

- надано витягів з ЄДР про юридичні особи та фізичні особи-підприємців за запитами 8 осіб;

- надано копії документів, що містяться в реєстраційній справі за запитами
5 осіб.

З питань державної реєстрації прав на нерухоме майно сектором державної реєстрації проведено:

- державну реєстрацію права власності на нерухоме майно за 392 заявами;

- державну реєстрацію іншого речового права за 53 заявами.

Прийнято на зберігання за принципом екстериторіальності по нерухомому майну близько 3021 реєстраційних справ та доручень до них.

За надані адміністративні послуги у сфері реєстрації бізнесу та прав на нерухоме майно протягом звітного періоду до районного бюджету надійшло коштів у сумі 75 880 грн.

Перший заступник голови адміністрації Т.П. Сухенко запитала працівників відділу освіти адміністрації про стан готовності Яготинського районного інклюзивно-ресурсного центру до роботи. Директор Яготинського РІРЦ  В.М. Трішина повідомила, що в інклюзивно-ресурсному центрі підведено водопостачання, встановлено автономні лічильники на воду, замовлено меблі та комп’ютерну техніку, установлено котел опалення, в процесі роботи монтаж димової труби, потребує ремонту електросистема в даному приміщенні.

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування