Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг у квітні 2019 року

Дата: 13.05.2019 10:06
Кількість переглядів: 487

Фото без описуЗа квітень 2019 року працівниками ЦНАПу прийнято та оформлено 480 звернень від громадян на отримання адміністративних послуг, з них:

1) 389 адміністративних послуг  відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру в Київській області.(надання витягу з Державного земельного кадастру; надання довідки  з Державного земельного кадастру; державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК; видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку  земельної ділянки; видача довідки  з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель; внесення змін про земельну ділянку до ДЗК; видача відомостей із землеустрою у формі викопіювання з кадастрової карти, висновок про погодження проекту землеустрою).

2) 2 адміністративні послуги  ГТУ юстиції в Київській обл.:

державна реєстрація змін до відомостей юридичної особи -2;

3) 68 адміністративних послуг на державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:

державна реєстрація права власності-42,

державна реєстрація іншого речового права (оренда) -1,

внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень -3,

надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (інформаційна довідка ) -22;

4) документи дозвільного характеру:

Припинення експлуатаційного дозволу – 1.

4) адміністративних  послуг на ведення бізнесу –20:

державна реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП)-5,

 державна реєстрація змін до відомостей ФОП- 3,

державна реєстрація включення  відомостей про ФОП- 1,

державна реєстрація припинення ФОП- 8,

державна реєстрація юридичної особи –0,

державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу- 2,

видача витягу  з ЄДР-1,

запит на надання документів-0.

 Прийнято 133 реєстраційних справ та 116 долучень до справ для передачі до архіву,  із них:

1)Реєстраційні справи нерухомого майна:

а) реєстраційні справи, передані державним та приватними нотаріусами – 50 шт., долучень до реєстраційних справ – 59 шт.;

б) реєстраційні справи передані поштою – 49 шт., долучень до реєстраційних справ – 27 шт.;

в) реєстраційні справи, прийняті державним реєстратором Яготинської РДА – 25 шт., долучень до реєстраційних справ – 4 шт.

2) Реєстраційні справи юридичних та фізичних осіб-підприємців:

     а) реєстраційні справи юридичних осіб (ЮО) – 3 шт.;

     б) реєстраційні справи фізичних осіб-підприємців (ФОП) – 6 шт.;

     в) долучення до реєстраційних справ – 26 шт., з них:

         ФОП -21, ЮО-5.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування