Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг у квітні 2019 року
За квітень 2019 року працівниками ЦНАПу прийнято та оформлено 480 звернень від громадян на отримання адміністративних послуг, з них:
1) 389 адміністративних послуг відділу в Яготинському районі ГУ Держгеокадастру в Київській області.(надання витягу з Державного земельного кадастру; надання довідки з Державного земельного кадастру; державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з ДЗК; видача витягу з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки; видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель; внесення змін про земельну ділянку до ДЗК; видача відомостей із землеустрою у формі викопіювання з кадастрової карти, висновок про погодження проекту землеустрою).
2) 2 адміністративні послуги ГТУ юстиції в Київській обл.:
державна реєстрація змін до відомостей юридичної особи -2;
3) 68 адміністративних послуг на державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень:
державна реєстрація права власності-42,
державна реєстрація іншого речового права (оренда) -1,
внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень -3,
надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (інформаційна довідка ) -22;
4) документи дозвільного характеру:
Припинення експлуатаційного дозволу – 1.
4) адміністративних послуг на ведення бізнесу –20:
державна реєстрація фізичної особи-підприємця (ФОП)-5,
державна реєстрація змін до відомостей ФОП- 3,
державна реєстрація включення відомостей про ФОП- 1,
державна реєстрація припинення ФОП- 8,
державна реєстрація юридичної особи –0,
державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу- 2,
видача витягу з ЄДР-1,
запит на надання документів-0.
Прийнято 133 реєстраційних справ та 116 долучень до справ для передачі до архіву, із них:
1)Реєстраційні справи нерухомого майна:
а) реєстраційні справи, передані державним та приватними нотаріусами – 50 шт., долучень до реєстраційних справ – 59 шт.;
б) реєстраційні справи передані поштою – 49 шт., долучень до реєстраційних справ – 27 шт.;
в) реєстраційні справи, прийняті державним реєстратором Яготинської РДА – 25 шт., долучень до реєстраційних справ – 4 шт.
2) Реєстраційні справи юридичних та фізичних осіб-підприємців:
а) реєстраційні справи юридичних осіб (ЮО) – 3 шт.;
б) реєстраційні справи фізичних осіб-підприємців (ФОП) – 6 шт.;
в) долучення до реєстраційних справ – 26 шт., з них:
ФОП -21, ЮО-5.