Нестандартні форми навчання
Кожний новий урок – це сходинка в знаннях і розвитку учня, новий внесок у формування його розумової й моральної культури, у розвитку ключових і предметних компетентностей. Урок являє собою живу, рухливу, процесуальнусистему, що постійно змінюється й удосконалюється. Урок, як основна форма навчання, постійно зазнає змін.
Реформування освіти в Україні зумовило широке впровадження у навчально – виховний процес нових педагогічних технологій. Сьогодні, в процесі бурхливого розвитку освіти, у ході запровадження компететнісно – орієнтованого навчання виникає потреба по-новому подивитися на сучасний урок, на його структуру, форми, технології проведення. Висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій: одним із таких є урок – тренінг.
З метою забезпечення підвищення комунікативного аспекту навчання, розвитку абстрактного, логічного мислення методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Ганжою С.І. на базі Ничипорівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ (ясла - садок)» проведено семінар практикум для вчителів основ здоров’я з теми «Уроки тренінги як елемент логічно – креативного навчання учнів на уроках основ здоров’я».
Тренінгову технологію навчання в своїй роботі використовують Смачна С.Ю. та Прокопенко Ю.В., вчителі основ здоров’я Ничипорівського НВК. Світлана Юріївна продемонструвала тренінгові технологію навчання, провівши урок у 5 класі з теми «Я особистість».
Тренінг – це продуктивний і цікавий процес. Переконатися в цьому мали можливість члени РМО, ставши учасниками тренінгу, що проводила Юлія Валентинівна.
В ході засідання з даної теми були прийняті методичні рекомендації