ЯГОТИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Київська область, Яготинський район
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Запроваджено нову форму державної підтримки для ФГ (п.112 Порядку № 106)

Дата: 04.12.2018 08:12
Кількість переглядів: 111

ФГ (крім новостворених) у 2018 році можуть отримати бюджетну субсидію в розмірі 5,5 прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня, в розрахунку на одного члена ФГ (який станом на 1 січня 2018 року був і на період отримання бюджетної субсидії є членом ФГ).

На 01.01.2018 р. прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб, становить 1762 грн. Отже, субсидія становитиме 9691 грн. на одного члена ФГ. Максимальний розмір бюджетної субсидії на одне ФГ не може перевищувати 30000 грн.

Наприклад, якщо згідно із статутом ФГ та даними ЄДР членами господарства є дві особи, то ФГ отримає 19382 грн. (9691 грн. х 2), а якщо три, то - 29073 грн. Якщо ж членів ФГ четверо, то воно мало б отримати 38764 грн., але через обмеження розмір субсидії для такого господарства становить 30000 грн.

Хто є розпорядником бюджетних коштів на ці субсидії? Головним розпорядником бюджетних ко­штів, виділених на ці субсидії, є Мінагрополітики, а розпорядником нижчого рівня - Український держав­ний фонд підтримки фермерських господарств (далі - Укрдержфонд).

Які документи слід подати для отримання субсидії? Для отримання субсидії регіональним відділен­ням Укрдержфонду ФГ (у тому числі новоствореним) слід подати заявку й такі підтвердні документи:

копію статуту ФГ (для юридичної особи) або копію договору (у разі одноосібного ведення - копію декларації) про створення сімейного ФГ;

відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою (уточнюється, який саме документ підтверджує право володіння та користування земельною ділянкою);

копію фінансового документа, що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік (для ФГ таким документом має бути форма № 2-м або форма № 2-мс);

копію фінансового звіту за останній квартал - для ФГ, які зареєстровані в поточному (2018) році (нововведення);

довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, - у паперовому вигляді або сформова­ну в електронному вигляді в Електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

згоду ФГ щодо надання Мінагрополітики інформації, яка становить банківську таємницю або містить персональні дані.

Коли подавати документи? До 10 числа поточного місяця. У 2018 році документи можна подати лише до 10 грудня.

Куди подавати документи? До регіональних відділень Укрдержфонду 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування