Яготинська Районна Державна Адміністрація
Яготинський район, Київська область

Центр надання адміністративних послуг

Яготинською районною державною адміністрацією створено Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), який забезпечує надання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам через адміністратора шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг. Центр надання адміністративних послуг є структурний підрозділ, утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг в Яготинській районній державній адміністрації.

 

Адреса ЦНАП:

07700, Київська обл., м. Яготин,

вул. Незалежності, 110.

 

Телефон для довідок (04575) 5-65-50, 5-63-05.

Електронна пошта : adm-centr@ukr.net

 

Керівник ЦНАП :            Близнюк Ірина Володимирівна

Адміністратор ЦНАП:    Рубан Юлія Станіславівна

                                  

Основні принципи роботи ЦНАП:

1. Орієнтація на суб'єкта звернення.

2. Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.

3. Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;

4. Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

5. Оперативність у вирішенні питань.

6. Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

Основні завдання ЦНАП:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.